Біг з перешкодами. Як «Бориспіль» зустрічає гостей України

Біг з перешкодами. Як «Бориспіль» зустрічає гостей України

Головний аеропорт країни змушує пасажирів стрибати через шлагбауми...

Якщо раніше претензії пасажирів стосувались в основному крадіжок багажу, високих цін в аеропортових кафе та на парковках, то тепер обурені пасажири в основному пишуть про заборону під’їжджати на власних авто максимально близько до терміналу аеропорту,

Скандали, які переслідують головний аеропорт країни «Бориспіль», завжди були звичним явищем. І якщо раніше претензії пасажирів стосувались в основному крадіжок багажу, високих цін в аеропортових кафе та на парковках, то тепер клієнти летовища обурені забороною під’їжджати на власних авто максимально близько до терміналу аеропорту, оскільки перші дві смуги призначені лише для ліцензованих таксі. В результаті пасажири, що добрались до летовища на своїх автівках, або ж на таксі, які не визнає «Бориспіль» змушені тягнути свій багаж до входу в термінал у руках. Те ж саме відбувається по прильоту, коли клієнти «Борисполя» намагаються виїхати в напрямку міста, а автомобіль, який їх чекає, не має змоги під’їхати до виходу з терміналу.

Найближчі дві смуги під’їзду до терміналу D, який обслуговує найбільшу кількість рейсів, нині перекриті шлагбаумами, а Національна поліція відганяє власників автівок, які привозять, або намагаються забрати з аеропорту рідних, під’їжджаючи максимально близько до терміналу D. Саме на це у Facebook скаржаться пасажири.

Вчора повернувся до Києва, бо немає коли відпочивати. Вихід з аеропорту Бориспіль. Термінал Д. Перший ряд - порожній, бо...Опубликовано Viktor Shlinchak 4 января 2016 г.

В «Борисполі» на прохання «Главкому» роз’яснили причини, за якими найближчу до терміналу смугу залишили для спецтранспорту, а також ліцензованих таксі. «З огляду на систематичне нехтування власниками автомобілів правил дорожнього руху, які залишають на проїжджій частині свої транспортні засоби на тривалий час, це автоматично спричинює затори по цій магістральній дорозі та унеможливлює під’їзд до терміналу технологічного транспорту (швидкі, пожежні машини тощо)», - говориться у роз’ясненні.

Наводимо повний текст офіційної відповіді Міжнародного аеропорту «Бориспіль» на питання, поставлені «Главкомом»:

Який критерій відбору таксистів, які мають право працювати на першій лінії під’їздів до до аеропорту «Бориспіль»?

Право працювати у першій лінії перед терміналом D мають будь-які легальні перевізники на таксі (як фізична чи юридична особа) за умов наявності пакету необхідних документів, які підтверджують наявність відповідної ліцензії на здійснення перевезень, таксометра, та ін. Прийом документів проводиться на постійній основі. Детальні умови викладені на офіційному сайті ДП МА «Бориспіль» з 31.01.2015 р.:

Натисніть на зображення, щоб побачити повний текст

Натисніть на зображення, щоб побачити повний текст

Після надання документів до аеропорту заявник запрошується на кваліфікаційну підготовку у навчальному центрі Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) з авіаційної безпеки. Після проходження навчання та складання іспиту з авіаційної безпеки автомобільні перевізники на таксі отримують відповідне свідоцтво, яке є необхідним при укладанні договору з ДП МА «Бориспіль». Після укладання договору кожен, хто відповідає кваліфікаційним вимогам може отримати доступ до 1 лінії. Доступ до 1 лінії на естакаді (3-й рівень) для висадки/посадки пасажирів мають усі перевізники (без укладання договорів).

Яких заходів вживає ДП МА «Бориспіль» для поліпшення зручності під’їзду і від’їзду пасажирів від терміналів аеропорту?

Для поліпшення зручності під’їзду і від’їзду пасажирів від терміналу D надано вільний доступ на естакаду (3-й рівень).

У безпосередній близькості біля терміналу ДП МА «Бориспіль» функціонують паркувальні майданчики, які надають можливість здійснювати паркування транспортних засобів клієнтів, пасажирів та їх зустрічаючих, не створюючи заторів на проїзній частині дороги, а також передбачають безкоштовне перебування транспортних засобів на паркувальному майданчику до 10 (десяти) хвилин. Вартість паркування від 35 грн/добу (біля терміналу F).

Чому в інших аеропортах України, зокрема в Міжнародному аеропорті «Київ» (Жуляни) є можливість вільного під’їзду впритул до терміналу для всіх автомобілів?

Така можливість є і в «Борисполі». Зокрема, зона відправлення, що знаходиться на 3 рівні (під’їзд до неї забезпечується дорогою по естакаді), передбачає вільний доступ до 4-х ліній для висадки-посадки пасажирів у безпосередній близькості до терміналу.

Щодо першого поверху. Термінал D аеропорту «Бориспіль» розташовано уздовж магістральної дороги, яка є єдиним шляхом сполучення від інших терміналів аеропорту, готелю, ряду інфраструктурних об’єктів аеропорту до Бориспільскої траси. З огляду на систематичне нехтування власниками автомобілів правил дорожнього руху, які залишають на проїжджій частині свої транспортні засоби на тривалий час, це автоматично спричинює затори по цій магістральній дорозі та унеможливлює під’їзд до терміналу технологічного транспорту (швидкі, пожежні машини тощо). З огляду на це в аеропорту було прийнято рішення (до речі, воно ґрунтується на вимогах п. 6 частини 4 статті 87 Повітряного Кодексу України від 19.05.2011 №3393-VI та таких міжнародних документах, як Керівництво з безпеки (ІКАО) та Політика ЄКЦА в сфері авіаційної безпеки) про виокремлення зон санкціонованого заїзду/виїзду транспортних засобів до адміністративних будівель та споруд, а також зони посадки/висадки пасажирів та відвантаження речей у безпосередній близькості біля терміналів (перша смуга дороги прилегла до терміналів). Це забезпечує недопущення порушення норм авіаційної безпеки та сприяє збільшенню пропускної спроможності проїзної частини, уникненню заторів, підвищенню культури руху транспортних засобів.

Такі зони використовуються винятково для проїзду технологічного транспорту, безкоштовних автобусів Shuttle bus, які здійснюють перевезення клієнтів аеропорту, автобусів перевізників, з якими укладені договори на автостанційне обслуговування, автомобілів служби спецтранспорту ДП МА «Бориспіль».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: