Чому українці почуваються в своїй державі, як на чужині

    • Станіслав Батрин
      Юрист
    • 20 Листопада, 2013, 21:00
    • Розсилка

    Сьогодні я намагався придбати залізничний квиток на потяг "УЖГОРОД-КИЇВ" через онлайн - систему Приватбанку "Приват 24".

    Так виглядає автоматичний інтерфейс послуги: російськомовна система вказує мені, що такого пункту призначення як "КИЇВ" не існує і пропонує шукати у російськомовному переліку міст.

    Після цього, я звернувся з запитанням до оператора, натискаючи вкладку російською "Помощь онлайн".

    На моє запитання про те чи в Приват 24 діє "пошук квитків на потяг на українській мові", оператор відповідає, що "в Приват 24 не реалізований пошук потягів на українській мові".

    Оператор також рекомендував змінити інтерфейс на український.

    Змінивши налаштування інтерфейсу на українську, я отримав наступний результат: головна сторінка системи "Приват 24" містить кілька слів українською, проте майже весь інший текст є виключно російськомовним.

    Нічого не змінилося і у системі пошуку квитків. Як і сам інтерфейс, так і населені пункти вказані виключно російською мовою без будь - якої альтернативи.

    В підсумку: у мене виникає відчуття, що українська мова стає мовою національних меншин.

    Думки авторів рубрики «Думки вголос» не завжди співпадають з позицією редакції «Главкома»
    Комментарі ()
    1000 символів залишилось
    ПОПУЛЯРНІ АВТОРИ
    Віталій Бала
    Віталій Бала

    Політолог

    Денис Казанський
    Денис Казанський

    Журналіст

    Станіслав Груздєв
    Станіслав Груздєв

    Фотокореспондент «Главкома»

    Сергій Запорізький
    Сергій Запорізький

    Підприємець

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ