Киянам роз'яснили, чому цифри у квитанціях за воду не відповідають дійсності

Киянам роз'яснили, чому цифри у квитанціях за воду не відповідають дійсності

«У випадку невідповідності у нарахуваннях необхідно оплатити згідно з фактичним споживанням і передати покази лічильника»

Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня 2017 року, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.

Про це йшлося 21 серпня під час брифінгу директора Розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» Валерія Люліна та заступника директора СВП по роботі зі споживачами Центру комунального сервісу (ЦКС) Вікторії Вітман щодо оплати комунальних послуг за фактичними обсягами споживання, повідомляє «Главком».

За словами Валерія Люліна, для нарахувань, які б відповідали фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання. 

«Ми дуже зацікавлені, щоб абоненти отримували правильні рахунки, бо добре розуміємо, що люди не бажають сплачувати за те, чого не споживали. Якщо ж виникають неточності, ми робимо все можливе, щоб їх усунути», – зазначив Валерій Люлін.

Вікторія Вітман підкреслила, що питання з оплати комунальних послуг можна врегулювати, звернувшись до будь-якого з дев’яти районних центрів ЦКС, які приймають всіх споживачів, незалежно від місця проживання, шість днів на тиждень, включаючи суботу.

Також у всіх районах міста діють близько 60-ти додаткових точок обслуговування, з адресами та графіком роботи яких можна ознайомитись на сайті Центру комунального сервісу.

«У наших центрах можна не тільки скорегувати розмір платежів, а й розрахуватися за послуги, отримати фахову консультацію, укласти прямий договір із постачальником. Окрім того, у нас діє навчальний центр – комунальний лікбез», – розповіла Вікторія Вітман.

Вона також наголосила, що для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи на думку абонента відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг, актуальні показання лічильників.

Оплата приймається до 31 серпня включно. У випадку неточності з нарахуваннями у платіжці треба розрахуватись за послугу згідно з фактичним споживанням – вказавши у графі «до сплати» суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на чинний тариф.

Нагадуємо, що споживачі можуть вказати показання лічильників одним із наступних способів (на вибір):

  • записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах. При цьому обов’язково звернути увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;
  • через сайт ПАТ «Київводоканал» (лічильники – надати показники);
  • за допомогою мобільного додатку «Viber», додавши у контакти номер (044)-202-02-02, і вказавши у тексті повідомлення номер о/р, адресу, попередні/поточні показання;
  • за телефоном контакт-центру «Київводоканалу» (044)-202-0202 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС – (044) 247-4040;
  • через центри обслуговування «Київводоканалу» та ЦКС.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: