Аеропорт «Бориспіль» не обіцяє легкого життя таксистам, які не хочуть платити внески

Аеропорт «Бориспіль» не обіцяє легкого життя таксистам, які не хочуть платити внески
Аеропорт «Бориспіль» не обіцяє легкого життя таксистам, які не хочуть платити внески

За кожен заїзд таксист фактично платить додатковий збір у диспетчерську аеропорту «Бориспіль»

Генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін в інтерв'ю «Главкому» заявив, 

«Що стосується вивантаження пасажирів, які приїхали в аеропорт: маємо можливість висаджувати їх із машин у двох смугах. Ми спеціально так організували рух, щоб можна було висадку пасажирів забезпечити і з першої, і з другої смуг. Третя смуга - для транзитного руху, для тих, хто вивантажився і повинен виїжджати. Що стосується під'їзду таксі до терміналу, щоб забрати пасажира. Ця лінія обмежена. Там дві смуги: одна - для стоянки, інша - для транзитного руху. І туди мають право доступу тільки таксі, що користуються послугами централізованої диспетчерської», - пояснив Рябікін.

За його словами, було створено підприємство, до складу якого увійшли Асоціація перевізників з одного боку і аеропорт «Бориспіль» - з другого.

«Вони видають право доступу туди таксистам, які є членами цієї асоціації. Цих перевізників ви бачите в першій лінії - вони там постійно», - зазначив гендиректор аеропорту «Бориспіль».

Рябікін пояснив, чому послуги цих перевізників коштують набагато дорожче, ніж інші таксі, які можна викликати.

«Правильно, бо послуга з центральної диспетчеризації - платна. Тобто за кожен заїзд таксист фактично платить додатковий збір у диспетчерську. Це теж неавіаційні прибутки підприємства, до речі. Інші таксисти повинні перебувати на стоянках, зустрічати свого пасажира і проводжати його до місця посадки на стоянці. Сподіваємося, що з моменту запуску в експлуатацію паркінгу ця послуга стане більш комфортною. Тобто людина зможе, не виходячи з терміналу, пройти в паркінг і там сісти в машину, яка її очікує. Ця послуга ніколи не буде безкоштовною для таксиста. А тут же питання стоїть так, щоб безкоштовно під'їхати і забрати пасажира. Ми не можемо і не зобов'язані гарантувати можливість безкоштовно під'їхати до терміналу», - розповів керівник аеропорту.

Він підкреслив, що все одно ця послуга буде залишатися платною: або у вигляді членства в центральній диспетчерській, або у вигляді оплати стоянки на паркінгу чи парковці.

«Нині членами цієї централізованої диспетчерської є понад 40 перевізників, які повинні забезпечити машини відповідного рівня. Там не дуже високі вимоги. Ми хочемо з наступного року попросити їх підвищити вимоги до якості машини. Бо, треба визнати, іноді бачиш машину, в яку немає великого бажання сідати. Проте вони забезпечують нам певний рівень якості. А компанії, які працюють за принципом Uber і Uklon, принципово не хочуть вступати в цю диспетчерську», - розповів керівник аеропорту.


Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: