Екс-посла США обурив сервіс МАУ: Скажені ціни, а дають лише воду

Екс-посла США обурив сервіс МАУ: Скажені ціни, а дають лише воду
Стівен Пайфер

Сайт компанії не прийняв відгук Пайфера про пасажирський досвід

Колишній посол США в Україні, експерт аналітичного центру Brookings Insitutuion у Вашингтоні Стівен Пайфер поскаржився на переліт рейсом «Міжнародних авіаліній України».

Своїм неприємним досвідом екс-посол, який відвідував конференцію YES у Києві, поділився у Twitter.

«Рейс «Міжнародних авіаліній України» 423: немає місця для ніг, шалені ціни на зареєстрований багаж (checked bag fee), дають лише воду. Наступного разу полечу літаком Lufthansa, якщо навіть буде одна зупинка», - написав Пайфер.

Колишнього дипломата обурило і те, що сайт компанії не прийняв його відгук про пасажирський досвід.

«Маю віддати належне МАУ. Отримав від них імейл з опитуванням про політ. Заповнив його та відправив. Сайт «МАУ» відмовився його приймати», - зазначив Пайфер.

Раніше повідомлялося, що Wizz Air дозволив купувати квитки без імен пасажирів. Тобто пасажир, який замовляє квиток для себе і для друзів, повинен буде вказати лише одне ім'я туриста. 

Нагадаємо, авіакомпанія Wizz Air планує з червня 2018 року збільшити число польотів на лінії Львів-Вроцлав до чотирьох рейсів на тиждень.

Квитки на продаж додаткових рейсів надійдуть вже протягом найближчих тижнів.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: