Гриневич пояснила, чому на бюджет пройшли абітурієнти з нижчими балами

    Якщо дитина була з села, то в неї домножувався сукупний результат на 1,02
    Міністр освіти і науки Лілія Гриневич пояснила, чому, умовно кажучи, в одну і ту саму студентську групу на державне замовлення пройшли абітурієнти з нижчими балами. Про це вона розповіла в ефірі «5 каналу». «Такого бути не може, хіба що застосовувався, наприклад, сільський коефіцієнт. Якщо ця дитина була з села, то в неї
    • 10 Серпня, 06:25
    • Розсилка
    Міністр освіти і науки Лілія Гриневич
    Фото: Главком
    Міністр освіти і науки Лілія Гриневич

    Якщо дитина була з села, то в неї домножувався сукупний результат на 1,02

    Міністр освіти і науки Лілія Гриневич пояснила, чому, умовно кажучи, в одну і ту саму студентську групу на державне замовлення пройшли абітурієнти з нижчими балами.

    Про це вона розповіла в ефірі «5 каналу».

    «Такого бути не може, хіба що застосовувався, наприклад, сільський коефіцієнт. Якщо ця дитина була з села, то в неї домножувався сукупний результат на 1,02», – зазначила Гриневич.

    «На превеликий жаль, у нас справді нерівний доступ до якісної освіти, і він залежить не лише від доступу до інтернету. Але якщо є маленька школа і в класі навчається десять учнів, і в нас таке буває у старших класах, тому ми зараз створюємо мережу опорних шкіл, куди ми будемо возити старшокласників, і один вчитель навчає п'яти предметам. Дитина може бути дуже талановита і вона працює, старається, і робить все, що може. І можливо, ця дитина потім, і так часто буває у вищому навчальному закладі, ще навіть випередить того, хто мав трошки вищий результат. Адже цей коефіцієнт не надто значно підвищує результат», – додала міністр

    Раніше директор департаменту вищої освіти Міносвіти України Олег Шаров в інтерв’ю «Главкому» пояснював, чому сільським випускникам потрібна фора при вступі до вишів.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ