Гужва пояснив, чому не зізнається, хто йому давав гроші на газету «Вєсті»

    Гужва заявив про існування угоди, яка не дає йому права говорити про фінансування медіахолдингу «Вєсті»
    Колишній керівник медіахолдингу «Вєсті», а нині головний редактор сайту «Страна.ua» Ігор Гужва вперше визнав, що гроші на розвиток його попереднього проекту давали сторонні люди. Про це він сказав в ефірі телеканалу zik. Раніше Гужва наполегливо запевняв, що він - власник проекту, а фінансування він залучав. Сьогодні ж він
    • 12 Серпня, 19:49
    • Розсилка

    Гужва заявив про існування угоди, яка не дає йому права говорити про фінансування медіахолдингу «Вєсті»

    Колишній керівник медіахолдингу «Вєсті», а нині головний редактор сайту «Страна.ua» Ігор Гужва вперше визнав, що гроші на розвиток його попереднього проекту давали сторонні люди. Про це він сказав в ефірі телеканалу zik.

    Раніше Гужва наполегливо запевняв, що він - власник проекту, а фінансування він залучав. Сьогодні ж він визнав, що був лише прикриттям, але умови угоди, на які він погодився, зобов'язують його не розкривати цю інформацію до 2023 року.

    «Я скажу так, коли я йшов у цю історію, мені були виставлені певні умови: що я можу робити, і що я не можу робити. … Однією з умов була повна конфіденційність тих людей, які допомагають будувати мені цей проект і забезпечувати його… У 2015 році я вийшов із цього проекту, продавши у відповідності до попередньої домовленості. Я не зняв з себе зобов’язання. Ці зобов’язання були пролонговані. У 2013 році ми заключили договір на 10-річний мораторій на розголос інформації», - сказав він.

    Сьогодні холдингом керує Ольга Семченко, яку називають громадянською дружиною Клименка.

    Як відомо, холдинг «Вєсті» вважають підконтрольним колишньому міністру доходів і зборів Олександру Клименко, який нині переховується у Росії.

    Нагадаємо, 22 червня співробітники Нацполіції прийшли з обшуками до редакції інтернет-видання «Страна.ua».

    Після цього генпрокурор Юрій Луценко заявив, що поліція затримала головного редактора «Страна.ua» Ігоря Гужву за хабарництво.

    За інформацією генпрокурора, головний редактор вимагав $10 тис. За нерозміщення на сайті компромату на чинного політика.

    Головний редактор видання «Страна.ua» Ігор Гужва визнав, що йому пропонували $20 тисяч. Він заявив, що кримінальну справу проти видання сфальсифіковано. За його словами, це сталося після критичної публікації про нардепа з фракції Радикальної партії Дмитра Лінька.

    Шевченківський районний суд арештував головного редактора видання «Страна.ua» Ігоря Гужву строком на 60 діб з можливістю внесення застави 544 тис. грн. Прокуратура оскаржуватиме рішення суду в частині розміру застави.

    27 червня Гужва вийшов із Лук'янівського СІЗО.

    Як відомо, Гужва у 2013 році створив медіахолдинг «Мультимедіа-інвест груп». До нього увійшли (одразу чи через певний проміжок часу) газета «Вєсті», журнал «Вєсті. Репортер», радіо «Вєсті», Перець FM, DJ FM, Best FM, телеканал UBR, телеканал «Захід новини», Вєсті.ua.

    Гужва говорив про те, що є єдиним власником «Мультимедіа-інвест груп», і створює фірму на позикові кошти. Також він заявляв про те, що всі кошти, які належали йому, він вкладав у розвиток медіа-холдингу, хоча пізніше заявляв що не є інвестором проекту.

    У квітні 2016 року відповідно до вимог закону про прозорість медіавласності була опублікована структура власності. По ній основні активи належать київським компаніям «Айджі медіа Україна» і «Медіа інвест плюс». Власниками «Айджі медіа Україна» через кіпрський офшор MEDIA HOLDING VESTI UKRAINE є Денис Мозговий (80%) і ще один кіпрський офшор NEDERMAN LIMITED (20%), яким володіють та ж кіпрська компанія MEDIA HOLDING VESTI UKRAINE (20%) і Тетяна Александрова ( 80%). Компанією «Медіа інвест плюс» володіє той же кіпрський офшор NEDERMAN LIMITED (99%) і Тетяна Александрова (1%).

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ