Меркель хоче уникнути повної заборони дизельних автомобілів

    За словами канцлерки, повна заборона на такі автівки не стане виходом із кризи, у якій опинилися німецькі автовиробники
    Заборона на використання дизельних машин - не вихід із нинішнього скандалу навколо німецьких автовиробників і махінацій з викидами шкідливих речовин в атмосферу. Про це заявила в суботу в Дортмунді канцлер Німеччини Ангела Меркель. «Ми хочемо, щоб у нас була хороша автопромисловість, але при цьому ми хочемо дотримання високих екологічних
    • 12 Серпня, 17:47
    • Розсилка

    За словами канцлерки, повна заборона на такі автівки не стане виходом із кризи, у якій опинилися німецькі автовиробники

    Заборона на використання дизельних машин - не вихід із нинішнього скандалу навколо німецьких автовиробників і махінацій з викидами шкідливих речовин в атмосферу. Про це заявила в суботу в Дортмунді канцлер Німеччини Ангела Меркель.

    «Ми хочемо, щоб у нас була хороша автопромисловість, але при цьому ми хочемо дотримання високих екологічних стандартів», - сказала глава німецького кабміну. «При цьому ми хочемо уникнути заборон на використання автомобілів [з дизельними двигунами]. Не повинно бути такого, щоб хтось купував машину, і тут раптом йому забороняли на ній їздити і перепродувати», - заявила Меркель.

    Нагадаємо, у 2015 році Volkswagen опинився у центрі дизельного скандалу – з'ясувалося, що автомобілі концерну були оснащені програмним забезпеченням, яке дозволяло занижувати показники вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. 21 липня поточного року журнал Der Spiegel повідомив, що п'ять автовиробників - Volkswagen, Audi, Porsche, BMW і Daimler - з 1990-х років узгоджували свої дії з виробництва, вартості, постачальникам деталей і навіть по установці механізмів для очищення вихлопних газів в дизельних машинах .

    Така ситуація, при якій концерни, за словами Меркель, розтратили довіру до себе, «не має нічого спільного з соціальною ринковою економікою».

    На хвилі цього скандалу представники німецького автопрому вирішили переукомплектувати двигуни 5 мільйонів машин, оновити на них програмне забезпечення. На початку серпня було проведено так званий дизельний саміт - в Берлін з'їхалися глави німецьких автоконцернів і разом з представниками уряду почали шукати вихід з кризи, що склалася. На даному етапі вирішено виплачувати покупцям бонус при обміні старого дизельного автомобіля на новий. Наприклад, Volkswagen буде субсидувати частку до € 10 тисяч, Audi - до € 3 тисяч.

    Нагадаємо, більше половини опитаних жителів Німеччини (53 відсотки) перестали довіряти німецьким автомобілебудівникам.

    Прокуратура Мюнхена порушила адміністративну справу відносно деяких членів правління автоконцерну Audi, яких підозрюють у причетності до «дизельного скандалу».

    Джерело: ТАСС

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ