Ринок столичної нерухомості: «У моді» знову гостинки, яким забудовники вигадали іншу назву

Ринок столичної нерухомості: «У моді» знову гостинки, яким забудовники вигадали іншу назву
Новобудови тепер зводяться з прицілом на економного покупця

Тепер так звані гостинки у називають smart-квартирами

Українці дедалі частіше при купівлі житла віддають перевагу квартирам найменших метражів. Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів відомий забудовник, співвласник компанії KAN Development Ігор Ніконов. «За собівартістю маленькі квартири дорожчі десь на 15–20%, ніж великі. Та враховуючи, що у ній квадратних метрів менше, людині вона виходить у меншу суму. Сьогодні це актуальний напрямок. Ти і комуналку сплачуєш меншу, і на ремонти треба менше грошей витратити. І у тебе є все те саме – ліжко, зона відпочинку, кухня – але в менших метрах», – зауважив Ніконов.

При цьому забудовники вигадали спеціальну маркетингову стратегію. Тепер так звані гостинки у рекламі називають smart-квартирами. Вони начебто вигідно відрізняються від сумнозвісних гостинок. «Це єдиний простір, вони мають більш правильне планування зі зручною ергономікою», – пояснив забудовник, компанія якого однією з перших почала пропонувати такий формат житла.


Також існує й етична складова у цьому питанні. «Після Революції гідності багато моїх знайомих уже не користуються дорогими авто, не носять люксовий одяг та взуття, змінили коштовні годинники у кращому випадку на Apple Watch. Їм це не треба. І я вважаю, що в існуючій складній ситуації в країні є неприйнятним сповідувати «кричущий» спосіб життя. Це, по-перше, незручно, бо це зухвало, по-друге, в цьому немає потреби», – пояснює Ігор Ніконов, переконуючи, що витрачати гроші на зайві квадратні метри недоцільно.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: