Відомий науковець розказав, як над ним знущались в МАУ після прохання обслуговувати українською

Відомий науковець розказав, як над ним знущались в МАУ після прохання обслуговувати українською
Юрій Шевчук

Юрій Шевчук розцінив цей інцидент як «форму національного приниження»

Юрій Шевчук, мовознавець та лектор Колумбійського університету (США), заявив про знущання, від яких він потерпав від працівниці Міжнародних авіаліній України після свого прохання говорити з ним українською мовою, а не російською. Науковець розповів про це на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, цей інцидент трапився з ним 16 червня, коли він повертався з Барселони до Києва.

«Підходжу до стійки, яку спільно використовує «Аерофлот» і «Міжнародні авіалінії України» (як зворушливо!), даю свій канадський паспорт, вітаюся до жінки-іспанки за реєстраційним прилавком іспанською і далі веду розмову з нею тією ж мовою. У тої виникають питання, щодо мого можливого бажання пробути в Україні довше, як дозволено (90 діб), викликає старшу́ю. Нею виявляється працівниця МАУ, громадянка України. Та до мене іспанською, а коли я їй кажу, що розмовляю українською, вона переходить на ... російську. Я чемно і твердо кажу їй, що українською, а не російською розмовляю. Реакція старшо́ї була поза всякими моїми сподіваннями. Із посмішкою на обличчі старша́я з МАУ оголошує мені, що мій квиток до Києва скасований. Ніякі докази, документи, листи від моєї аґенції, що підтверджують факт купівлі і дійсності мого квитка, на старшую з МАУ не справляють жодного враження. Вона не без видимої насолоди від своєї влади над клієнтом пропонує мені або лишатися в Барселоні, або ж купувати новий квиток до Києва (свого роду плата за розкіш розмовляти українською)», - розповів мовознавець.

Шевчук заявив, що намагався пояснити працівниці МАУ, що має всі документи і її компанія має дотримуватися контракту, але це було марно.

«Це приниження триває понад годину. Нарешті вирішивши, що вона вже показала мені, як слід вибирати мову у майбутньому, вона змилостивлюється і «вириває» для мене мій же оплачений квиток. Вже на покладі літака, я зауважую, що чи не шоста частина місць в ньому порожні. Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ (Міжнародних авіаліній України)», - написав науковець, висловивши жаль з приводу того, що МАУ є монополією на українському ринку.

Мовознавець додаткового відзначив, що працівниця МАУ «одразу спритно перейшла на українську, щоб мене провчити, водночас не створюючи враження, що україножерка. Під кінець вона ще й мені повітряний поцілунок послала».

Цей інцидент Шевчук розцінив як «форму національного приниження».

Нагадаємо, кількість громадян України, які вважають себе українцями за національністю, на сьогодні становить 90,6% населення.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: