Омелян назвав дві перешкоди для будівництва платних доріг в Україні

Омелян назвав дві перешкоди для будівництва платних доріг в Україні
В Європейському Союзі платні автошляхи становлять від 5 до 10 відсотків від усіх трас

Питання щодо будівництва платних доріг в Україні вивчають спільно з фахівцями Світового Банку

Перша концесійна дорога в Україні може з’єднати Львів і західний кордон України. 

Про це в ефірі на телеканалі ZIK повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Очільник відомства, відповідаючи на запитання глядачів щодо будівництва платних доріг в Україні, і чи погодяться українці ними їздити, зауважив, що в Європейському Союзі платні автошляхи становлять від 5 до 10 відсотків від усіх трас.

Проте наразі питання щодо будівництва платних доріг в Україні вивчають спільно з фахівцями Світового Банку.

«Ми зараз все ще вивчаємо це питання спільно з фахівцями Світового Банку. Не виключаємо, що ми спробуємо збудувати першу концесійну дорогу, яка пов’яже Львів і Краківець, себто Львів і західний кордон України з Європейським Союзом, із Польщею», – зазначив Омелян.

За його словами, наразі для будівництва платних доріг в Україні існують дві перешкоди.

«Перша – чи буде достатній трафік, себто кількість автомобілів, яка проїжджає щодоби і плата від яких повертається на будівництво дороги. Друге питання – це вартість такого концесійного будівництва. Якщо ми будемо впевнені в тому, що це доцільний проект і він окуповується – так, ми можемо на нього піти», – запевнив міністр.

Що ж до того, чи захочуть українці платити за користування платними дорогами, гість програми зауважив, що серед вимог до будівництва платного шляху є альтернативна траса, яка буде безкоштовною.

«Кожен буде обирати сам для себе – чи він хоче їхати трохи гіршою дорогою, довше, через населені пункти, а чи він хоче їхати автобаном – швидше, але за це треба заплатити», – додав Володимир Омелян.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: