Одеські автоконструктори презентували гоночний болід для участі в Baltic Open

Одеські автоконструктори презентували гоночний болід для участі в Baltic Open

Машина відрізняється від попередніх версій наявністю аеродинамічних елементів і новим, більш потужним двигуном

Презентація нової, вже четвертої, версії гоночного боліда студентської команди автоконструкторів Formula Student ONPU пройшла в Одеському національному політехнічному університеті.

Як передає місцеве видання «Думська», саме на ньому одеські студенти візьмуть участь в міжнародному кубку Baltic Open, який відбудеться в естонському місті Тарту в серпні цього року.

За словами капітана команди Вадима Хамрен, машина відрізняється від попередніх версій наявністю аеродинамічних елементів і новим, більш потужним двигуном від мотоцикла Kawasaki.

«На жаль, в минулому році на чемпіонаті світу в Італії нас підвів саме двигун, - розповідає Вадим. - Ми вже стояли на старті, коли стукнув мотор, і поршень ми діставали з вихлопної труби. Зараз ми вдосконалили підвіску і додали аеродинамічний елемент, який дозволить відчувати себе більш впевнено на поворотах ».

Хамраев зазначив, що це був нелегкий рік для команди.

«Ми збиралися їхати на найпрестижніший чемпіонат світу до Великобританії, - ділиться Хамраев. - Пройшли відбір, але не змогли знайти фінансування. Тому в цьому році будемо брати участь у відкритому кубку в Естонії. Це буде хороша обкатка для наступного чемпіонату ».

Через тиждень FS 004 - так офіційно називається остання модель, візьме участь в тестових заїздах на 6-му км Овідіопольської траси.

Нагадаємо, студенти одеського Політеху першими в Україні взяли участь в міжнародному чемпіонаті серед студентських команд на Formula Student. Дебют відбувся на етапі в Угорщині в 2013 році. А в 2015 році одесити змогли показати клас у Великобританії, обійшовши більше половини учасників, яких було 138. У 2016 році студенти взяли участь відразу в двох етапах - в Угорщині та Італії.

Етапи Formula Student складаються з декількох конкурсів. Насамперед суддів цікавлять оригінальність конструкторської розробки і гоночні параметри автомобіля. Потім команди повинні представити фінансовий план подальшого виробництва своїх машин. Іншими словами, учасникам потрібно не тільки зробити і випробувати гоночне авто, але і «продати» його.

Журі при цьому виступає в ролі «комерційної фірми», яка має на меті налагодити виробництво і продаж 600-кубових болідів для аматорських спринтів - в колегії суддів є «директор», «конструктор», «технолог» і «комерційний директор».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: