У Німеччині продали 68 600 віртуальних квитків на неіснуючий футбольний матч

У Німеччині продали 68 600 віртуальних квитків на неіснуючий футбольний матч
Афіша поєдинку «Лок-Ляйпціґа» проти невидимого суперника
Афіша із соцмереж

Невеликі клуби, як не мають фінансової «подушки», змушені викручуватися, як можуть

68 600 – саме стільки квитків продав клуб четвертої ліги Німеччини (реґіональ-ліга) «Лок-Ляйпціґ». Він продає їх на стадіон «Бруно Плаш» на уявну гру 8 травня проти «невидимого суперника».

Квитки можна було придбати у фан-магазині за 1 євро.

Ці гроші принесуть користь клубу в часи коронавірусної кризи, — писали соцмережі клубу.

І люди допомогли своїй команді…

Цікаво, що реальні рекорди відвідуваності на стадіоні «Плаш» датуються 1955 роком, коли місцева команда грала із «Баварією» (55 тисяч глядачів), і 1987 роком, коли майже 120 000 людей прийшли на гру «Локомотива» проти французького «Бордо» у Кубку УЕФА (тоді цей НДРівський клуб був у фіналі Кубка УЄФА).

Саме невеликі клуби, які не мають фінансової «подушки», можуть постраждати внаслідок кризи найбільше. Тому й крутяться, як можуть.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: