Гонщики, які повісили шоломи на стіну після сезону-2018. Фотогалерея

Гонщики, які повісили шоломи на стіну після сезону-2018. Фотогалерея
Дані Педроса

Дані Педроса, Фернандо Алосно та інші

Щонайменше сім пілотів, які змагались в авто- та мотоперегонах, вирішили повісити шоломи на стіну наприкінці сезону 2018 року.

1. Дані Педроса

Після 18 сезонів у чемпіонаті світу MotoGP, Педроса вирішив припинити ганятись. Про це було оголошено на прес-конференції перед початком Гран Прі Німеччини 12 липня.

Вигравши титул у класі 125 куб.см у 2003 році та два титули у класі 250 куб.см після цього, кар'єра «Маленького Самурая» у MotoGP була затьмарена чисельними, інколи послідовними травмами, що не дозволило йому показати максимум свого потенціалу.

Він здобув 31 перемогу та 112 подіумів у MotoGP, але так ніколи і не виграв титул у прем'єр-класі. Найкращим результатом Дані стали три титули віце-чемпіона у 2007, 2010 та 2012 роках.

2. Фернандо Алонсо

14 серпня уболівальники Формули-1 були здивовані рішенням Алонсо не брати участь у сезоні-2019. Він закінчив свою кар'єру з командою McLaren, з якою змагався з 2015 року.

За 17 років іспанець змагався також за Minardi, Renault та Ferrari, він виграв два титули у 2005 та 2006 роках і здобув 32 перемоги.

Серед його вражаючих досягнень були 97 подіумів, 22 поул-позиції, 23 найшвидших кола.

За всі сезони у Формули1 він здобув понад 1800 очок у турнірній таблиці.

3. Кенан Софуоглу

Турецький гонщик так і не зміг остаточно оговтатись від травм, отриманих у гонці в Австралії у 2015 році. Крім того, він пропустив частину торішнього сезону через перелом гомілкової кістки та суглобу, яких зазнав під час вікенду WSBK на Маньї-Кур у 2017 році.

Ускладнення серйозних травм змусили Софуоглу повісити шолом та піти у відставку посеред сезону-2018, щоб зосередитися на відновленні.

Софуоглу – найуспішніший пілот в історії WorldSSK. Протягом майже 13 сезонів він виграв п’ять титулів чемпіона світу у класі Суперспорт та здобув 85 подіумів і 43 перемоги.

П'ятий й останній титул він здобув достроково після передостанньої гонки сезону у Хересі у 2016.

4. Елліотт Садлер

Ветеран Садлер оголосив про свою відставку в середині серпня. Його кар'єра в NASCAR почалася у 1995 році у серії Xfinity у Південному Бостоні, поблизу його рідного міста в Емпорії, штат Вірджинія. З того часу він регулярно виступає у чемпіонаті NASCAR. Йому вдалось досягти успіху в обох серіях - у Monster Energy NASCAR Cup та Xfinity.

Садлер - один із 31 гонщиків, які хоча б раз вигравали у трьох серіях NASCAR. Він зібрав три перемоги у серії Monster Energy NASCAR Cup, 13 у Xfinity та одну у серії Truck.

5. Кейсі Кан

Спочатку Кейсі відмовився від пропозиції команди Leavine Racing змагатись у серії Кубків у 2019 році, а потім оголосив про свою відставку з NASCAR. Його найкращим сезоном був 2012 рік, в якому він дебютував із Hendrick Motorsports. Попри незадовільні виступи на початку року йому вдалося завершити сезон четвертим у серії Кубку Monster Energy, завдяки семи подіумам із двома перемогами до кінця року.

У свій дебютний сезон 2004 року, змагаючись за Evernham Motorsports, він здивував тим, що майже виграв декілька перегонів (п'ять фінішів на другому місці та 13 у топ-5), здобув чотири поулу та став Найкращим новачком року. Він майже виграв Кубок Nextel у NASCAR, де замінив там свого товариша по команді Джеремі Мейфілд.

6. Спенсер Галлахер

Галлахер вирішив зосередитися на роботі у команді GMS Racing та відмовитись від перегонів у серії Xfinity NASCAR, про що повідомив у жовтні 2018-го. На його рахунку 115 стартів у NASCAR трьох національних дивізіонах, він здобув перемогу на Суперспідвей Талладега та тричі фінішував у топ-5.

З моменту свого дебюту у 2013 році Галлахер брав участь у 60 гоночних турнірах світової серії Truck та у 55 гонках серії Xfinity з GMS Racing.

7. Лукас Ордонес

Перший переможець серії GT Academy, Ордонес оголосив про завершення десятирічної співпраці з Nissan 11 грудня. Ордонес - перший випускник GT Academy, який змагався за підтримки oNissan, який намагався відібрати провідних гонщиків для Gran Turismo Sony та зробити з них професійних спортсменів.

Протягом десяти років кар'єрі з японським виробником Ордонес також змагався у «24 Годинах Ле-Ману», «24 Годинах Нюрбурингу», а також у серіях Super GT та Blancpain GT.

За матеріалами ua.motorsport.com

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: