Лещенко не допоміг. Ексміністр Омелян побачив катастрофу на «Укрзалізниці»

Лещенко не допоміг. Ексміністр Омелян побачив катастрофу на «Укрзалізниці»
Нинішній менеджмент нинішній менеджмент  «Укрзалізниці» нездатний організувати процес роботи, перевезення вантажів і людей, - Омелян

«Найкритичніше питання – відсутність адекватного менеджменту» - вважає ексурядовець

Колишній міністр інфраструктури України Володимир Омелян вважає, що в «Укрзалізниці» склалася катастрофічна ситуація через відсутність адекватного менеджменту. Про це ексурядовець розповів в інтерв’ю «Главкому».

За словами Омеляна, кадрові каруселі на підприємстві відбуваються з єдиною метою – «аби продовжувати роботу тих корупційних програм, які там були мало не з часів Кирпи». «Нещодавнє призначення нового в.о. ситуацію не змінить, у нього просто немає повноважень. Час юристів чи фінансистів минув, зараз там потрібен жорсткий менеджер, бажано кадровий залізничник», - стверджує експосадовець.

Як повідомлялося, 15 квітня Кабмін звільнив тимчасового голову Укрзалізниці Желько Марчека  нібито «через відсутність проактивної позиції». Попереднього голову правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова Кабінет міністрів звільнив з посади 29 січня 2020 року. Цю посаду він обіймав із 10 січня 2019 року. Тимчасовим виконувачем обов'язків голови Укрзалізниці призначили Івана Юрика. Водночас конкурс на обрання повноцінного голови правління компанії наразі призупинено через карантин.

На думку Омеляна, нинішній менеджмент нездатний організувати процес роботи, перевезення вантажів і людей. «Фактично в останні роки залізниця кожного року втрачала вантажопотік в розмірі 3–5%. В абсолютних цифрах це – десятки мільярдів гривень. Окрім цього, ми свого часу рахували, що в середньому 15 млрд грн в рік «Укрзалізниця» втрачає через корупцію топового і середнього рівня менеджменту», - розповів ексміністр.

Омелян вважає, що підвищення тарифів на вантажні перевезення було правильним кроком, бо тарифи «Укрзалізниці» на вантажні перевезення є найнижчими в Європі. «І як би не стогнав бізнес, ми усі знаємо, що за гарантовані поставки потягів, вагонів він готовий платити більше. Бо проблема ж не тільки у тарифах. Коли вагон йде 300 км протягом місяця – це абсурд, у тебе зриваються всі контракти, ти стаєш заручником і на тебе лягають величезні штрафи. Мають бути стабільні поставки, а кошти зі збільшення тарифів йти на модернізацію рухомого складу, тягової сили і інфраструктури», - наголошує ексурядовець.

Колишній міністр говорить, що «Укрзалізниця» весь час брехала, «вона щось обіцяла, а в підсумку кидала це збільшення на зарплати топ-менеджменту або на корупцію, оновлення техніки фактично не відбувалося». «Єдина закупівля – 30 локомотивів General Electric, які сьогодні перевозять більше 30% всіх вантажів на неелектрифікованих ділянках «Укрзалізниці». Згадайте, скільки лайна на мене і мою команду було вилито за цей контракт. А не підтримав би підписання цього контракту Петро Порошенко у 2018 році – чим ми би зараз возили? Волами?», - запитує Омелян.

До відома, 18 грудня 2019 року уряд призначив екснардепа Лещенка членом наглядової ради «Укрзалізниці».

Сергій Лещенко - народний депутат VIII скликання, був головою підкомітету з питань міжнародного співробітництва та імплементації антикорупційного законодавства Комітету ВР з питань запобігання і протидії корупції. У 2019 році балотувався до Верховної Ради IX скликання як самовисуванець.

Вже у лютому і березні цього року Сергій Лещенко задекларував 332 063 гривні винагороди за роботу члена спостережної ради, таку ж суму він задекларував і у лютому.

Наприкінці листопада 2019 року колишній заступник міністра інфраструктури Олександра Кава написав у на своїй сторінці у Facebook, що середньомісячна зарплата члена наглядової ради Укрзалізниці складає 588 тисяч гривень.

Читайте більше:

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: