Міноборони розкритикувало якість доріг в центрі Києва

Міноборони розкритикувало якість доріг в центрі Києва

Міноборони: якщо асфальтове покриття руйнується від проїзду військової техніки, то проблема не в техніці, а в якості дорожнього покриття.

Так у прес-службі Міністерства оборони України відповіли на заяву комунальної корпорації "Київавтодор" про те, що під час репетиції параду до Дня Незалежності армійські машини суттєво пошкодили дорожній асфальт.

"Звинувачення комунальної корпорації "Київавтодор" щодо руйнування армійською технікою, яка залучена до проведення військового параду, дорожнього покриття на деяких вулицях столиці не відповідають дійсності", - йдеться в повідомленні.

В оборонному відомстві зазначили, що згідно з існуючими вимогами експлуатації вся важка броньована техніка, яка бере участь у параді (танки БМ "Булат", зенітні ракетні комплекси "Бук" та дивізійні самохідні гаубиці "Мста-С" (від 36 до 45 тонн), забезпечена асфальтохідними гусеницями, які не залишають слідів на асфальтовому покритті.

"Інша гусенична техніка, а це бойові машини піхоти, десанту та полкова самохідна гаубиця "Гвоздика", вважається легкою броньованою технікою, на яку відповідно до технічних вимог не передбачені асфальтохідні гусениці. Зазначена техніка своєю масою (від 8 до 20 тонн) не може завдати шкоди якісному асфальтовому покриттю, а лише залишить сліди від гусениць, які зникають після руху автомобільного транспорту", - йдеться в повідомленні Міноборони.

"Таким чином, якщо асфальтове покриття руйнується від проїзду зазначеної техніки, то проблема не в техніці, а в якості дорожнього покриття", - додали у прес-службі оборонного відомства.

Зазначається, що міністерство звертається до "Київавтодору" з проханням не поширювати завідомо неправдиву інформацію, "яка сформульована на підставі фото із соціальних мереж, а не на власних дослідженнях".

Також у Міноборони підкреслили, що за часи незалежності київськими вулицями неодноразово проходила військова техніка і в жодному випадку не було зауважень щодо руйнування дорожнього покриття.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: