ЗМІ: Росія хоче відмовитися від обслуговування Україною літака Ан-124-100 «Руслан»

ЗМІ: Росія хоче відмовитися від обслуговування Україною літака Ан-124-100 «Руслан»

Повідомляється, що основною причиною такого рішення стали «труднощі з отриманням технічного супроводу від України»

Продовженням ресурсу і забезпеченням життєвого циклу найбільшого в світі вантажного цивільного літака Ан-124-100 «Руслан» може зайнятися російське ВАТ «Авіаційний комплекс імені Ільюшина». Про це повідомляє Комерсант з посиланням на власні джерела.

Видання пише, що це питання вже неодноразово обговорювалося з участю основних експлуатантів літака — ГК «Волга-Дніпро» (найбільший оператор Ан-124-100, що використовує їх для чартерних вантажних перевезень) і ВПС Росії (літаки використовуються в парку 224-го льотного загону).

Повідомляється, що основною причиною такого рішення стали «труднощі з отриманням технічного супроводу від України».

«Льотний ресурс Ан-124 дуже великий — він становить 50 тис. годин, 10 тис. польотів і 45 календарних років і призначається українським держконцерном «Антонов» — утримувачем сертифіката типу, а також відповідальним за типову конструкцію літака. Але за умовами розробника сама процедура продовження ресурсу повинна проводитися набагато частіше — кожні 4 тис. льотних годин. Зараз всі ці процеси ускладнені: сам експлуатант може проводити лише періодичне техобслуговування, а всі тяжкі форми — тільки український виробник за участю ульяновського «Авіастар-СП» (виконує техобслуговування і ремонт Ан-124, випущених на ульяновському заводі)», - пише видання.

Як повідомляють джерела видання, якщо не передати функції супроводження експлуатації Ан-124 російським структурам, може зірватися подальша експлуатація кількох літаків. Зокрема, у жовтні 2015 року «Сбербанк Лізинг» і «Волга-Дніпро» уклали угоду фінансового лізингу на сім років двох Ан-124-100, які раніше експлуатувала збанкрутіла авіакомпанія «Політ» (літаки належали структурам бізнесмена Олександра Лебедєва). Однак тепер початок їх експлуатації може бути відкладено.

Зазначимо, раніше Україна запропонувала НАТО використовувати літаки типу «Руслан» і «Мрія» для стратегічних авіаперевезень.

Нагадаємо, ДП «Антонов» планує збільшити кількість виготовлених літаків до 25 в рік.

Ан-124-100 «Руслан» - комерційний транспортний літак, створений АНТК ім. Антонова на базі військово-транспортного літака Ан-124 «Руслан». Літак призначений для перевезення на великі відстані важких і великогабаритних вантажів, різної спеціальної техніки.

Українська «Авіалінії Антонова» і російська «Волга-Дніпро» - провідні світові оператори важкого транспортного Ан-124-100 «Руслан» - з 2006 р. надають послуги у рамках програми SALIS.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: