Віктор Шлінчак Голова правління Інституту світової політики. Засновник «Главкома»

Чому бісять слова «політкиня», «маркитологиня» та «директорка»

Маркитологиня чи маркетолог?
Ілюстраційна світлина

Штучність у мові перетворює її на пластикову, не органічну

Знаю, що зараз стану об'єктом нищівної критики. Але мене як філолога за першою освітою реально бісять фемінитиви на кшталт «політкиня», «маркитологиня». І навіть «директорка». Неоковирні і для сприйняття, і для мови. І це немає нічого спільного з гендерною дискримінацією.

Кілька моїх знайомих жінок - керівників великих компаній - просять їх не називати «директорками», бо вважають це більшим знущанням над ними і їх статусом.

До речі, слова на кшталт «візія» мені теж не подобаються. Штучність у мові перетворює її на пластикову, не органічну.

Думки авторів рубрики «Думки вголос» не завжди збігаються з позицією редакції «Главкома». Відповідальність за матеріали в розділі «Думки вголос» несуть автори текстів

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: