Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Чому бісять слова «політкиня», «маркитологиня» та «директорка»

    • Віктор Шлінчак

      Керівник проекту «Главком»

    • Розсилка
    Маркитологиня чи маркетолог? - Чому бісять слова «політкиня», «маркитологиня» та «директорка»
    Маркитологиня чи маркетолог?
    Ілюстраційна світлина

    Штучність у мові перетворює її на пластикову, не органічну

    Знаю, що зараз стану об'єктом нищівної критики. Але мене як філолога за першою освітою реально бісять фемінитиви на кшталт «політкиня», «маркитологиня». І навіть «директорка». Неоковирні і для сприйняття, і для мови. І це немає нічого спільного з гендерною дискримінацією.

    Кілька моїх знайомих жінок - керівників великих компаній - просять їх не називати «директорками», бо вважають це більшим знущанням над ними і їх статусом.

    До речі, слова на кшталт «візія» мені теж не подобаються. Штучність у мові перетворює її на пластикову, не органічну.

    Джерело: блог Віктора Шлінчака

    Думки авторів рубрики «Думки вголос» не завжди збігаються з позицією редакції «Главкома»
    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    ПОПУЛЯРНІ АВТОРИ
    Дмитро Орєшкін
    Дмитро Орєшкін

    Російський політолог

    Мустафа Найєм
    Мустафа Найєм

    Народний депутат

    Микола Сунгуровський
    Микола Сунгуровський

    Директор військових програм Центру Разумкова

    Кирило Сазонов
    Кирило Сазонов

    Політичний оглядач

    Тарас Возняк
    Тарас Возняк

    Головний редактор незалежного культурологічного журналу «Ї»

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ