Експерт розповів, скільки насправді повинно коштувати пальне на заправках

Експерт розповів, скільки насправді повинно коштувати пальне на заправках
Експерт розповів про «цінові гойдалки» на автомобільне пальне
фото з відкритих джерел

Ціни на пальне можуть суттєво відрізнятися навіть на сусідніх АЗС

Директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн розповів у коментарі виданню «Український тиждень», від яких факторів залежать ціни на пальне та чому вони можуть відрізнятися навіть на сусідніх заправках у п’ять чи десять грн/л.

За словами Куюна, першою причиною, через яку на АЗС можуть «скакати» ціни є податкове навантаження. Воно відрізняється у мережах у десятки разів, а іноді, за словами експерта, це свідчить про бажання деяких компаній приховувати реальні прибутки, а тому мінімізувати податкові платежі.

«З одного боку, вони скаржаться на важкий реальний стан справ та відсутність доходів. З іншого боку – з легкістю на кілька днів пропонують знижки від 5 гривень на літрі пального. Звісно, ​​це свідчить про конкуренцію на українському ринку. Однак ситуація є показовою: заправки можуть доплатити до бюджету 1-1,5 гривні за кожен літр пального», – зазначив експерт.

Сергій Куюн додав, що мережі АЗС могли б зробити знижки меншими, а різницю віддати до бюджету, який поповнюється коштом єдиного джерела – податків, адже вони є єдиним джерелом фінансування оборонного сектору.

«Це – ринок, а тому деякі намагаються залучити клієнтів низькою ціною або знижками, тоді як інші – за допомогою сервісу та супутніх послуг на заправних станціях. Якщо відкинути всі маркетингові прийоми, то ціни на заправках будуть відрізнятися максимум на 2 гривні за літр палива», – розповів експерт.

Куюн повідомив, що підвищені податки сплачують заправки, які реалізують паливо за підвищеними цінами. Однак постійні клієнти мають можливість придбати пальне зі знижкою у 3-4 грн/л, що відображає високу ціну порівняно з АЗС, які не пропонують таких знижок.

Нагадаємо, в Україні через обмеження польськими перевізниками руху вантажівок через кордон назріває серйозний дефіцит автомобільного газу. У низці мереж спостерігаються перебої з постачанням.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

За словами ексміністра, збитки постачальників тепла місцева влада планувала покривати, зокрема, з військового ПДФО
Вилучення військового ПДФО з місцевих бюджетів. Ексміністр запропонував альтернативу
Аманда Слоат координувала спільну з європейськими союзниками відповідь на вторгнення Росії
Радниця Байдена у справах Європи йде у відставку
«Енергоатом» заявив, що Мінфін має визначити джерела покриття витрат тарифу для населення
Проблема боргів на енергоринку потребує рішень Уряду, Міненерго та НКРЕКП – ЗМІ
Словацька Республіка продовжить фінансувати виробництво машин для розмінування Bozena IV
Словаччина профінансує виробництво двох машин розмінування для України
Володимир Зеленський закликав союзників допомогти Україні з ППО
Зеленський озвучив ключову умову повернення більшості переселенців до України
За словами Куюна, причиною дефіциту автомобільного газу є блокування польського кордону перевізниками
Українські водії б'ють на сполох через зникнення автогазу на АЗС
Голосування в Палаті представників проходило в основному за партійною ознакою
Демократи в Сенаті США заблокували законопроєкт щодо допомоги Ізраїлю без України – Reuters
Економіка Німеччини перебуває у не найкращому стані
Німеччина урізає витрати свого уряду – Spiegel
Ресторанний бізнес переживає важкі часи, адже намагається допомагати Збройним силам, сплачувати податки і підвищувати зарплати персоналу, для якого життя теж дуже подорожчало
Підвищення тарифу на передачу та диспетчеризацію електроенергії вдарить по ресторанному бізнесу – Насонова
Дата публікації новини: