Голова Української аграрної конфедерації оцінив наслідки підвищення тарифів на залізничні перевезення

Голова Української аграрної конфедерації оцінив наслідки підвищення тарифів на залізничні перевезення
«Укрзалізниця» планує переглянути тарифи на вантажні перевезення та збільшити їх на 20%
фото з відкритих джерел

Логістика для аграріїв вже подорожчала у 4 рази, підвищення тарифу на залізничні перевезення стане ударом – Козаченко

Ініціатива Укрзалізниці щодо підвищення тарифу на перевезення вдарить по аграрному сектору України, який наразі і так несе значні збитки, і у наступному році планує скорочувати площі посівних. Про це заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

«Ми знаємо, в яких умовах сьогодні знаходиться наш бізнес. Ми знаємо про те, що тарифи логістичні виросли більш як у 4 рази у порівнянні з довоєнним періодом. Наші фермери отримують величезні втрати і не збираються в наступному році засівати великі площі угідь. Якщо ми зараз додаємо до цих проблем ще й підвищення тарифу, то це неправильно», – наголосив Козаченко.

Він зауважив, що питання підвищення тарифу має бути всебічно обговорене з бізнесом, водночас влада має докласти зусиль, щоб забезпечити на українській залізній дорозі конкуренцію, яка наразі взагалі відсутня.

«Бізнес-спільнота вже десятки років переконує, що на залізниці повинна бути конкуренція, пасажирські і товарні приватні потяги. За рахунок конкуренції тарифи будуть нижчими. Зараз у нас немає конкуренції – є монополія, і це наносить великі втрати для нашої держави», – акцентував Козаченко.

Він зауважив, що ця монополія, крім постійного підвищення тарифів, має також ризики корупційні, які може також вирішити реформа УЗ.

«Бізнес повинен переконати і законодавчу, і виконавчу владу, що нам необхідна конкуренція, а не монополія, на залізничному ринку. Це питання треба буде обов’язково розглянути, і це принесе величезну користь нашій державі і економіці», – резюмував Козаченко.

Нагадаємо, днями стало відомо про намір «Укрзалізниці» переглянути тарифи на вантажні перевезення та збільшити їх на 20%. Рік тому, у липні, компанія вже підвищувала тарифи на 70% – це призвело до зростання собівартості української продукції та скорочення обсягів виробництва підприємств.

У свою чергу директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк заявив, що підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення є недоцільним, адже промисловість України наразі перебуває у вкрай важкому стані. В цій ситуації потрібно готувати пакет стимулів для виробників, а не завдавати їм нового удару.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: