Шведські ЗМІ розповіли, як російські пропагандисти створюють фейкові новини

    У сьогоднішній російській зовнішній політиці знову використовуються прийоми, знайомі з часів холодної війни
    Шведські вчені та експерти в галузі безпеки вважають, що Росія проводить цілеспрямовану кампанію з надання тиску на політичні дебати у Швеції, пише видання Tagesspiegel. «Лист, що сплив у лютому 2015 року в соцмережах і наробив багато галасу в Швеції, написаний нібито міністром оборони Швеції Петером Хултквістом главі найбільшого оборонного
    • 11 Сiчня, 10:50
    • Розсилка

    У сьогоднішній російській зовнішній політиці знову використовуються прийоми, знайомі з часів холодної війни

    Шведські вчені та експерти в галузі безпеки вважають, що Росія проводить цілеспрямовану кампанію з надання тиску на політичні дебати у Швеції, пише видання Tagesspiegel.

    «Лист, що сплив у лютому 2015 року в соцмережах і наробив багато галасу в Швеції, написаний нібито міністром оборони Швеції Петером Хултквістом главі найбільшого оборонного концерну країни, в якому автор пропонував концерну постачати зброю в Україну... Лист, щоправда, містив помилки і неузгодженості: так, згадуваний глава концерну вже давно не обіймав цю посаду, та й написаний він був не рідною для міністра і адресата шведською, а англійською мовою. Таким чином, було зроблено висновок, що лист є фальшивкою. Однак в інтернеті поповзли чутки про постачання шведських озброєнь до України. Особливу активність довкола цієї теми розвинули прокремлівські ЗМІ», – повідомляє видання.

    Воно наголошує: шведські вчені виходять з того, що в сьогоднішній російській зовнішній політиці знову використовуються прийоми, знайомі з часів холодної війни.

    «Минулого року шведські спецслужби зареєстрували нарощування замаскованої активності з російського боку незадовго до прийняття парламентом рішення про інтенсифікацію співпраці з НАТО», – зазначається в статті.

    Як повідомлялося, найбільш авторитетний інститут зовнішньої політики Швеції звинуватив Росію у використанні підроблених новин, підроблених документів і дезінформації в рамках скоординованої кампанії із впливу на громадську думку і процес прийняття рішень у скандинавській країні.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ