Море хрому та ракетні крила. Як у США у 1950-х роках рекламували машини

Море хрому та ракетні крила. Як у США у 1950-х роках рекламували машини

У 1950-1960-ті американські виробники автомобілів пропонували оновлені моделі. У США після війни була висока купівельна спроможність, своя недорога нафта

Тому попит на машини, як і конкуренція серед автовиробників, були дуже високими.

Автомобільні компанії пропонували новітні на той час технології у серійних машинах – пневматичні склопідйомники, автоматичні коробки передач, гідропідсилювачі керма. Двигуни встановлювали із великим запасом потужності – на 200-350 к. с., об'ємом 3-7 л. Вони були довговічними, але неекономними – витрачали по 20-30 л бензину на 100 км.

1950-1960-ті просякнуті космічними змаганнями між СРСР і США. Це відобразилося на автомобільному дизайні. Машини мали великі крила, подібні до ракетних. Масивні хромовані накладки для вихлопних труб нагадували елементи військових винищувачів. Моделі цієї епохи зазвичай оздоблені великою кількістю хромованих деталей.

У США цей період називають «автомобільним бароко».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: