Депутат Гусак запевняє, що Балчун не зумів налагодити роботу «Укрзалізниці»

Депутат Гусак запевняє, що Балчун не зумів налагодити роботу «Укрзалізниці»
Укрзалізниця

Нардеп вважає, що нове керівництво Укрзалізниці повторює помилки попередників

Польське керівництво ПАТ «Укрзалізниця» на сьогодні не змогло забезпечити стабільну роботу транспортного монополіста. Про це заявив народний депутат, член парламентського комітету з питань транспорту Володимир Гусак.

«З серпня і, до певної міри, до сих пір виникають великі проблеми із забезпеченням безпосередньо роботи «Укрзалізниці». Дуже часто просто не було перевезень, не було вагонів. А там, де були вагони - не було тепловозів. А там, де були і вагони, і тепловози - не було палива. Часто наводять такі аргументи, що не можна вирішити проблеми, які накопичувалися десятиліттями, за півроку. Зокрема, з тими ж тепловозами і вагонами. Тут можна сперечатися. Але ситуація, коли «Укрзалізниця» не могла здійснювати перевезення через нестачу палива, викликає великі питання і занепокоєння. Тому що в найгіршому сценарії паливо купується за два тижні. Тим більше, що «Укрзалізниця» має мільярди гривень на рахунках», - зазначив парламентарій.

Він додав, що підтримує ті гасла боротьби з корупцією та підвищення ефективності роботи держпідприємства, з якими глава правління УЗ Войцех Балчун приступив до роботи. Однак вже зараз нові менеджери УЗ звертаються до методів своїх попередників.

«Насторожує, що зараз риторика про боротьбу з корупцією відходить на другий план, а «Укрзалізниця» дуже активно починає говорити про підвищення тарифів. Ми чули, що з наступного року на 25-30%. Ми, природно, не будемо це підтримувати. Тому що спершу хочемо побачити результати підвищення операційної ефективності і результати боротьби з корупцією. Тим більше, що свого часу Войцех Бальчун на комітеті з транспорту називав конкретні цифри - 7 млрд грн. Хотілося б дізнатися, чи вдалося знайти ці гроші і спрямувати на потреби «Укрзалізниці». Тільки після детального вивчення та звіту, що було зроблено і що принесло підвищення операційної ефективності «Укрзалізниці», можна вести мову про будь-яке підвищенні тарифів», - підкреслив Володимир Гусак.

Він зазначив, що спільними зусиллями з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном керівництву УЗ вдалося продемонструвати певні досягнення. Проте, глава транспортного відомства повинен критично ставитися до роботи Войцеха Балчуна і його команди.

«У роботі« Укрзалізниці »за підтримки міністра інфраструктури Омеляна є і позитивні моменти. У листопаді «Укрзалізниця» завершила реконструкцію відрізка Комиш-Зоря - Волноваха - Маріуполь. Це дозволяє розширити пропускну здатність до Маріуполя. Якщо раніше там проходило 12-13 маршрутів, то зараз буде до 20 маршрутів. Це дасть можливість збільшити виробництво промисловості Маріуполя. Будемо тепер сподіватися, що проблеми з паливом і з тепловозами не завадять поїздам їздити в Маріуполь. Безумовно, міністр повинен ставити завдання, контролювати і питати. А вони (керівництво УЗ, - ред.) Повинні мати необхідні повноваження - вони їх мають. І вони повинні нести повну відповідальність за результати своєї діяльності», - резюмував член транспортного комітету ВРУ.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що очищення «Укрзалізниці» від корупції і відновлення ефективності її роботи є пріоритетним завданням польського керівництва держпідприємства.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: