Депутат Гусак запевняє, що Балчун не зумів налагодити роботу «Укрзалізниці»
![Депутат Гусак запевняє, що Балчун не зумів налагодити роботу «Укрзалізниці»](/img/article/3842/82_main-v1479911852.jpg)
Нардеп вважає, що нове керівництво Укрзалізниці повторює помилки попередників
Польське керівництво ПАТ «Укрзалізниця» на сьогодні не змогло забезпечити стабільну роботу транспортного монополіста. Про це заявив народний депутат, член парламентського комітету з питань транспорту Володимир Гусак.
«З серпня і, до певної міри, до сих пір виникають великі проблеми із забезпеченням безпосередньо роботи «Укрзалізниці». Дуже часто просто не було перевезень, не було вагонів. А там, де були вагони - не було тепловозів. А там, де були і вагони, і тепловози - не було палива. Часто наводять такі аргументи, що не можна вирішити проблеми, які накопичувалися десятиліттями, за півроку. Зокрема, з тими ж тепловозами і вагонами. Тут можна сперечатися. Але ситуація, коли «Укрзалізниця» не могла здійснювати перевезення через нестачу палива, викликає великі питання і занепокоєння. Тому що в найгіршому сценарії паливо купується за два тижні. Тим більше, що «Укрзалізниця» має мільярди гривень на рахунках», - зазначив парламентарій.
Він додав, що підтримує ті гасла боротьби з корупцією та підвищення ефективності роботи держпідприємства, з якими глава правління УЗ Войцех Балчун приступив до роботи. Однак вже зараз нові менеджери УЗ звертаються до методів своїх попередників.
«Насторожує, що зараз риторика про боротьбу з корупцією відходить на другий план, а «Укрзалізниця» дуже активно починає говорити про підвищення тарифів. Ми чули, що з наступного року на 25-30%. Ми, природно, не будемо це підтримувати. Тому що спершу хочемо побачити результати підвищення операційної ефективності і результати боротьби з корупцією. Тим більше, що свого часу Войцех Бальчун на комітеті з транспорту називав конкретні цифри - 7 млрд грн. Хотілося б дізнатися, чи вдалося знайти ці гроші і спрямувати на потреби «Укрзалізниці». Тільки після детального вивчення та звіту, що було зроблено і що принесло підвищення операційної ефективності «Укрзалізниці», можна вести мову про будь-яке підвищенні тарифів», - підкреслив Володимир Гусак.
Він зазначив, що спільними зусиллями з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном керівництву УЗ вдалося продемонструвати певні досягнення. Проте, глава транспортного відомства повинен критично ставитися до роботи Войцеха Балчуна і його команди.
«У роботі« Укрзалізниці »за підтримки міністра інфраструктури Омеляна є і позитивні моменти. У листопаді «Укрзалізниця» завершила реконструкцію відрізка Комиш-Зоря - Волноваха - Маріуполь. Це дозволяє розширити пропускну здатність до Маріуполя. Якщо раніше там проходило 12-13 маршрутів, то зараз буде до 20 маршрутів. Це дасть можливість збільшити виробництво промисловості Маріуполя. Будемо тепер сподіватися, що проблеми з паливом і з тепловозами не завадять поїздам їздити в Маріуполь. Безумовно, міністр повинен ставити завдання, контролювати і питати. А вони (керівництво УЗ, - ред.) Повинні мати необхідні повноваження - вони їх мають. І вони повинні нести повну відповідальність за результати своєї діяльності», - резюмував член транспортного комітету ВРУ.
Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що очищення «Укрзалізниці» від корупції і відновлення ефективності її роботи є пріоритетним завданням польського керівництва держпідприємства.
Коментарі — 0