З відремонтованими ПАТ «Дніпровагонрембуд» пасажирськими вагонами все в порядку, але осад залишився
Минулого тижня зчинився справжній скандал навколо зламаних систем кондиціонування у поїздах. Кілька днів ЗМІ «пережовували» інформацію про поїздку віце-прем'єр-міністра Іванни Климпуш-Цинцадзе в вагоні поїзда Київ-Херсон, де не працював кондиціонер.
Нагадаємо, що спочатку у технічній несправності системи кондиціонування звинуватили підприємство, яке модернізувало вагон. Однак, після детального технічного обстеження з'ясувалося, що несправність викликали зовнішні причини. І це повністю знімає відповідальність з ПАТ «Дніпровагонрембуд». Таким чином, скандал навколо найбільшого у Дніпрі партнера «Укрзалізниці» був повністю вичерпаний.
Висновки комісії були зафіксовані в спеціальному акті, підписаному ще 9 серпня, однак перед підприємством, як водиться, ніхто навіть не вибачився.
Також не отримала підтвердження інформація про технічні несправності у ще трьох вагонах, капітально відремонтованих дніпровським заводом і нібито «забракованих» приймальною комісією залізничного відомства. Вагони були прийняті, на підприємство прибула комісія «Укрзалізниці» і в п'ятницю, 11 серпня, підписала остаточний пакет документів, який засвідчує технічну прийомку рухомого складу.
Проте, замовнику вагони досі не передані. Як розповів генеральний директор ПАТ «Дніпровагонрембуд» Леонід Таслицький, це пов'язано з відсутністю ряду документів з боку замовника - а саме додаткової угоди.
Справа в тому, що Донецька залізниця, якій повинні бути передані відремонтовані вагони, як юридична особа ліквідована ще на початку липня, а з її правонаступником - «Пасажирською компанією» - документи досі не підписані. Проте, Таслицький впевнений, що це всього лише формальність і вона буде врегульована найближчим часом.
Таким чином, в програші як і раніше залишаються пасажири українських поїздів, які страждають у літню пору від дефіциту залізничних квитків. Причина зрозуміла - відсутність вагонів необхідної кількості купейних і плацкартних гідного рівня. Водночас, вже готовий до експлуатації рухомий склад тижнями простоює через звичайну волокиту чиновників.
Підприємство з Дніпра уже понад 20 років відновлює пасажирські вагони за унікальною і досить недорогою іспанською технологією. Нинішній же скандал на підприємстві розцінюють як прийом недобросовісної конкуренції. І хотіли б, щоб у таких випадках не шукали винних там, де їх не могло і бути.
Любомир Логовенко
Коментарі — 0