Черговий київський міст може впасти на голови киян. Фоторепортаж

    Шляхопровід, на який не можна дивитися без жалю
    Шляхопровід на Либідській площі було побудовано всередині 20-го століття. Він з’єднує два столичних райони – Печерський і Голосіївський. Ще в часи правління Черновецького було заплановано реконструкцію шляхопроводу-«пенсіонера» на Либідській. Зовнішній вигляд шляхопроводу начебто задовільний. Особливо, коли
    • Станіслав Груздєв
    • 2 Квiтня, 08:16
    • Розсилка
    Шляхопровід на Либідській площі в Києві
    Шляхопровід на Либідській площі в Києві

    Шляхопровід, на який не можна дивитися без жалю

    Шляхопровід на Либідській площі було побудовано всередині 20-го століття. Він з’єднує два столичних райони – Печерський і Голосіївський.

    Ще в часи правління Черновецького було заплановано реконструкцію шляхопроводу-«пенсіонера» на Либідській.

    Зовнішній вигляд шляхопроводу начебто задовільний. Особливо, коли «пролітаєш» по ньому чи під ним на автівці. Асфальт, в порівнянні з іншими столичними дорогами, на четвірку, опори пофарбовані і начебто цілі.

    (для перегляду документа натисніть на зображення)

    Але якщо пройти по мосту пішки, стає моторошно. Поручні тримаються на чесному слові. Деякі взагалі з’їла іржа: вони буквально висять у повітрі. До краю страшно підійти. На тротуарі тріщини, через які з низу пробивається денне світло. Рукою можна дотягнутися до дротів, які звисають зі стовпів.

    Як все це виглядає, можна побачити у фоторепортажі:



    Нагадаємо, увечері, 27 лютого 2017 року, в Києві обвалився Шулявський шляхопровід, який вже давно обіцяли реконструювати. 

    Після надзвичайної події на Шулявці, в терміновому порядку було підготовлено сім варіантів реконструкції шляхопроводу, які розглянула містобудівна рада. З семи варіантів реконструкції було обрано три варіанти. Проекти були направлені на подальшу розробку та доопрацювання.

    Читайте також інтерв'ю з експертом з транспортного планування: «Дмитро Беспалов: Перед обвалом китайці запропонували свій проект будівництва Шулявського моста»

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ