Сервіс в «Борисполі». Що про нас подумають гості країни
Очевидно, що аеропорт - візитка країни.
Очевидно, що аеропорт - візитка країни. Так само очевидно. що розрахунок карткою в аеропорту - річ абсолютно необхідна. Але не в Борисполі. Прямо навпроти паспортного контролю (тобто, на вході, на козирному місці) кафе "Voyage". Загалом цілком пристойне, кава добра. І коли минулого місяця мені відмовили у розрахунку карткою ("не працює Інтернет") - нічого не запідозріла, ну, буває. Але коли через місяць, у січні у них знову "не працює Інтернет" - було вже дивно. Спитала в Duty free, чи можна розрахуватися карткою - подивилися, як на марсіанку - "Аякже!" І в кафе "Gourmet", що у лівому крилі, теж, виявляється, з Інтернетом усе в порядку. Повернулася до "Вояжерів", питаю: "як же так, в усьому Борисполі Інтернет працює, а у вас - ні?" Ну, кажуть. у них один провайдер, а у нас - інший". Ага. У всіх Інтернет працює, а у них - ні, причому завжди.
Сьогодні - те ж саме Тільки аргументи інші. Виявляється, картки не приймають, тому що (вгадайте!) - у них .... перезмінка. Шахрайство очевидне, бо розрахунок карткою - це обов'язково чеки. До того ж, деякі пасажири не мають гривень і розраховуються валютою.
І от у мене питання - в аеропорту є керівництво? Адже хтось давав цьому "Вояжеру" ліцензію? І що про Україну подумають гості - що ж, "відстала країна", яка тут цивілізація?
Отже, хто знаю - куди звертатися? Хто відповідає за обслуговування в Борисполі? І взагалі - у нас хоч хтось за щось відповідає?
Источник: Facebook