Чому у клієнтів виникає бажання спалити «Київенерго»
Сьогодні близько 16:45, коли донька була вдома(8 років) відключили світло без жодного попередження!!!
Сьогодні близько 16:45, коли донька була вдома(8 років) відключили світло без жодного попередження!!!
Враховуючи тарифи, це не заборгованість за півроку. Це місяць - півтора.
Більше того фізично за співбесідами в НАБУ не міг оформити пільги як для учасника АТО.
Це ще одне питання, чому я маю бігати пр кучі черг, коли совбез мав би передати інформацію в Київенерго чи Київводоканал.
І, звичайно, всі працюють з 9 до 18, коли людина з роботою не може потрапити.
Далі дзвоню в Колл центр Київенерго і більше 30 хв не можу додзвонитися. То збиває, то ніхто не бере і IVR протягом 15 хв пропонує чекати далі.
Знаходжу адресу центру обслуговування на Мельникова 31 і по заторах іду туди.
На парковку шлагбаум - не пускають, а більше поставити по правилах немає де взагалі. Заїхав, коли хтось виізджав і отримав купу "добрих" слів від охорони)))) пообіцяли не випустити.
Ще раз наголошую - це центр обслуговування клієнтів!!!
Далі заходжу і бачу чергу - десь 50 чоловік.... Питаю в адміністратора, чому не можна додзвонитися. Відповідь - багато дзвонять з новими тарифами.
Питаю, що робити, коли відключили - відповідь: чекати в черзі до фахівця, але сьогодні не встигнете.
Бачу, що учасникам БД без черги. Але і тут не те: УБД без черги може тільки зранку отримати талон на певний час.
Поруч чоловік каже, що вжет 2,5 доби не може включити...
Так питання і не вирішено і 2 дітей будуть без світла сьогодні скоріш за все... (Спробував знайти знайомих в Київенерго - не знаю чи допоможе).
Питання: це я трохи нервую і хочу спалити нафіг цю структуру))) а як це сприйме стара бабуся? Ій одразу йти на кладовище?
Источник: Facebook