Адміністрація Кличка бездумно виконує розпорядження Попова
Пару тижнів тому жителі нашого мікрорайону прокинулись з фактом нової схеми організації руху автотранспорту вулицями Аістова й Анищенка
Пару тижнів тому жителі нашого мікрорайону прокинулись з фактом нової схеми організації руху автотранспорту вулицями Аістова й Анищенка, а саме спрямування на них його в односторонньому напрямку (тут і далі назви вулиць даю старі, бо такими вони значаться в документах, про які мова піде нижче, і таблички на них ще ніхто не міняв).
Як водиться, без попередження, без попереднього обговорення, з’ясування думки людей. Роботи виконали блискавично. Ось би таку оперативність в інших, більш корисних справах. Уже декілька років мешканці просять заасфальтувати яму (яка поступову перетворюється в провал) в нашому дворі, але в комунальників все руки не доходять. А тут — прямо стаханівські темпи.
На сайтах КМДА, Київдорсервісу, Печерської РДА не було жодного повідомлення ні про заплановані роботи, ні про їх виконання. До чого така утаємниченість?
Пошук в базі даних показав, що з цього приводу є розпорядження КМДА ще 2011 року, підписане Поповим, а саме № 1962 від 25.10.2011 р. «Про розширення мережі вулиць міста Києва з одностороннім рухом транспорту». У переліку для впровадження одностороннього руху транспорту там значаться у т.ч. і вулиці Анищенка та Аістова. На тоді також ніхто ніякого громадського обговорення не проводив.
З якихось причин в той час це рішення не було виконано. Розпорядженням голови КМДА В.Бондаренка від 25 жовтня 2011 року № 1962 строки виконання розпорядження від 2011 року були зсунуті на 2014-2015 роки. Але роботи провели тільки в березні 2016-го.
У зв’язку з цим виникає два природних запитання: чому так некритично підійшли до виконання розпорядження 2011 року, і чому ніхто не спитав людей, чи підтримують вони таку «новацію». Адже, по-перше, за п’ять років з моменту виходу розпорядження багато що змінилося, інакше складається транспортна ситуація, і по-друге, таке рішення від самого початку було непродуманим і безглуздим. Воно нічого не дасть, тільки погіршить і так не дуже добрий стан справ.
Адже головна проблема у нас одна — це Олександрівська гімназія, перебування якої в нашому мікрорайоні стало вже давно стихійним лихом для тих, хто тут проживає. Щоранку й щовечора, коли заморські авто дбайливих батьків везуть на навчання і забирають їхніх чад зі школи, квартал паралізовано, прилеглі вулиці й двори заставлені машинами, проїхати неможливо. Я вже писав колись про це.
Вирішили б цю проблему, прибрали б також припарковані вздовж тротуарів й на них машини з вулиць Аістова та Анищенка, і питання було би вирішено — вулиці запрацювали би в проектному двосторонньому варіанті, і ніхто нікому б не заважав спокійно роз’їхатись.
Тепер же мешканці декількох будинків виявилися по суті заблокованими. Нехай би ті, хто це придумав, спробували би проїхати тут в часи привозу й розвозу «піонерів», як їх тут називають, або виїхати чи заїхати, коли, наприклад Іванова буде, як це часто буває, стояти в пробці.
Раніше ми могли заїхати на вулицю Аістова не лише з Іванова, а і з Московської. І виїхати в цих напрямках. Тепер заїхати можна лише з Іванова. Виїхати тільки так: по Аістова, лівий поворот на Анищенка (там як вузьке горлечко від пляшки, машини припарковані з двох боків, я минулі вихідні не міг проїхати, поки якийсь «герой парковки» не прибрав машину, яку залишив прямо на повороті), і далі до перехрестя з Іванова, де завжди жвавий рух. Тобто доводиться навертати такі кола, палити бензин. Скрізь наставили «цеглин», іноді по дві підряд. Розставили для нас капкан. Потерпає від таких нововведень і комунальний транспорт, швидкі.
Вигідно це лише водіям машин, які привозять і забирають «гімназистів». Знаки розставлені точно по їхньому маршруту, і тепер мешканці прилеглих будинків їм не заважають безперешкодно рухатися. Люди в розмовах припускають, що цю «схему» пролобіював хтось із впливових батьків «олександрійців». То в чиїх інтересах працює влада?
Цікаво, а думку обраного від цього округу депутата Ярослав Діденко хтось питав?
Примітка: деякі з доданих фото зроблені у вихідні, коли рух не такий інтенсивний.
Источник: Facebook