Вісім гривень за проїзд. Хто так підставив столичного мера?
Підвищення вартості проїзду у міському пасажирському транспорті з 14.07.2018 до 8 грн насправді не має економічного сенсу і нічого не дасть
У всьому світі комунальний транспорт дотується державою та муніципалітетами. Це підтвердив місяць тому, відповідаючи на запитання читачів однієї з газет, перший заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий.
Він повідомив, що, наприклад, коштів від продажу квитків тому ж «Київпастрансу» вистачає лише для того, щоб на 95-99% заплатити за паливо і електроенергію. У зв’язку з цим з міського бюджету у цьому році передбачено близько 730 мільйонів гривень дотацій і на «Київпастранс», і на метрополітен.
Тому в цих умовах може йти мова лише про розмір дельти, що буде компенсована з міської казни. З урахуванням значного профіциту столичного кошторису, це цілком підйомні цифри.
Навіщо ж міському голові так палитися, виймати гроші з кишені киян, викликаючи масове їх справедливе невдоволення? Хто йому дає такі поради? Це вже не перший приклад авантюр, в які його втягують підлеглі й всілякі радники, що мають доступ до керівного вуха.
І так проблеми з рейтингами, а тут ще такі чергові іміджеві втрати на порожньому місці. Хтось вміє на Хрещатику, 36 прораховувати хоч на два кроки вперед? То рік тому підвищили розцінки за утримання прибудинкових територій, що нічого не дало, то новий герб терміново подавай, а тепер ще й ця капость.
В умовах, коли в місті не існує належної системи обліку оплати проїзду й пасажиропотоку, контролю за рухом коштів, від такої акції виграють лише ті, хто наживається на цих непрозорих грошових потоках.