Битва за Чорне море. Країна без морської торгівлі – напівкастрована
Ліквідація портової структури окупанта на Чорному й Азовському морях може знищити 50% усього російського експорту
«У нас через 2 місяці може не лишитися жодного порту», рапортує оперативне командування «Південь».
Нічний обстріл Ізмаїла зі знищенням 40 тисяч тонн зерна і руйнуванням морського вокзалу та інфраструктури Дунайського кластера вкотре нагадує: в самому розпалі чорноморська криза – так західні медія іменують нав’язану росією війну за Чорне море, яка має на меті повністю закрити Україну як світового експортера зерна.
Росія посилено мінує глибини нашого Чорного моря й сипле прямими погрозами всім суднам, паралельно знищуючи дощенту зернові термінали й порти. Битва за господарювання в Чорному морі набирає крутих розмахів. Країна без морської торгівлі – напівкастрована. Відсутність портової інфраструктури – це напів катастрофа. Це якраз і на кону.
Питання: як стривожена заява ОК «Південь» корелюється з бравурною заявою Міноборони двотижневої давності (дослівно): «в нас достатньо засобів, щоб загнати Чорноморський флот рф до Туапсе та Новоросійська»?
На яку з двох діяметрально протилежних публічних заяв українських відомств слід покладатися: «у нас через 2 місяці може не лишитися жодного порту» – чи «в нас достатньо засобів, щоб загнати Чорноморський флот рф до Туапсе»?
Тим часом аналітики теоретизують: ліквідація портової структури окупанта на Чорному й Азовському морях убила б 50% усього російського експорту. Тоді питання обвалу їхнього держбюджету стало би питанням швидкого часу. Без експортних грошей росія довго воювати не змогла б.
Це в теорії. Чи до неї належить «загнати до Туапсе» – важко сказати на тлі мрячного прогнозу ОК «Південь». Ну не може бути, щоб такі речі говорити просто щоб говорити.
- Україна має знищити російський флот
- Загинуло 50 тис. дельфінів. Українські науковці б'ють на сполох
- Без розблокування портів не може йтися про відновлення економіки України – голова ФМУ
- Три іноземні судна прорвали морську блокаду та зайшли в український порт – Forbes
- Зерновий коридор. Співпраця з Росією не має сенсу