Основна помилка Корбана
Якщо прибрати осторонь питання моралі в політиці, можна твердити, що основною помилкою команди Корбана була різка зміна базового електорату.
Якщо прибрати осторонь питання моралі в політиці, можна твердити, що основною помилкою команди Корбана була різка зміна базового електорату. Віджавши собі бренд «Укроп» політичне крило Привату зробило ставку на ідеологічно орієнтованих громадян, для яких ідея і патріотизм вищі за будь-які матеріальні блага. Але раптом, прямо під час кампанії вони переорієнтувалися на зовсім на іншу групу – на соціально вразливе і дуже приземлене населення, яке далеке від будь-яких високих ідеалів. Різку зміну базового електорату виборці, - до речі, особливо українські виборці, - ніколи не прощають, - тут або про ідеали розказуй, або гречку давай! (ну, це як в анекдоті – «або хрестик зніми, або штани одягни»)
Якби Корбан провів патріотичну кампанію, з добровольцями і темою захисту України від агресора (а він міг легко і по праву це зробити!), - була би зовсім інша історія. Навіть програвши, «Укроп» гарантував би собі стратегічну перемогу на будь-яких наступних виборах як чистий ідеологічний бренд. Чому приватівці різко змінили базовий електорат, припустившись класичної політтехнологічної помилки? Мої джерела кажуть, що кампанія Корбана нібито спочатку і планувалася як патріотична. Але прямо на початку кампанії хтось «дуже розумний» його штабу розказав, що Чернігів, загалом, дуже бідне місто, і ставка на роздачу борщу і макаронів спрацює краще, ніж будь-які чисті ідеологічні позиції. І жадоба будь-що отримати голоси перемогла ідеологію... Це повчальна історія для всіх тих, хто вважає, що заради перемоги можна вдатися до будь-яких торгів, - навіть, торгів власними ідеалами.
Источник: Facebook