«Дніпропетровськгаз» відкрив четвертий Центр обслуговування клієнтів
Клієнтам «Дніпропетровськгазу» обіцяють обслуговування у форматі «відкритий простір» із автоматизованою електронною чергою
28 грудня у місті Нікополь розпочав роботу новий Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Дніпропетровськгаз». Відтепер понад 55 тисяч споживачів природного газу із міста та прилеглих районів зможуть отримувати якісні консультації з будь-якого питання, пов’язаного із газопостачанням.
Обслуговування у форматі «відкритий простір» із автоматизованою електронною чергою та привітними операторами – ось що очікує клієнтів ПАТ «Дніпропетровськгаз», які завітають до нового Центру обслуговування. В Центрі обслуговування клієнти мають можливість одразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Крім того, для споживачів газу ПАТ «Дніпропетровськгаз» створений новий мобільний додаток 104 Mobile. З його допомогою через смартфон можна швидко та зручно передати показання лічильника та заплатити за газ онлайн.
На сьогодні пріоритетним у роботі ПАТ «Дніпропетровськгаз» є розвиток клієнтського сервісу і сучасний комплексний підхід у наданні послуг споживачам. Отож, відкриття Центру стало ще одним кроком на шляху до якісно нових та більш прозорих відносин між компанією та її клієнтами.
«Вдосконалюючи систему обслуговування, ми орієнтуємося саме на споживача і на його потреби. Наші спеціалісти в першу чергу стоять на захисті прав та інтересів клієнтів і завжди готові допомогти їм у вирішенні питань», - розповідає виконуюча обов’язки начальника управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпропетровськгаз» Ірина Федорянко.
Фахівці володіють універсальними навичками і можуть проконсультувати клієнта щодо питань обліку газу, технічного обслуговування мереж, звірки по оплаті, переоформлення особових рахунків, пільг та субсидій, повірки лічильників, реконструкції систем газопостачання, приєднання до газових мереж тощо.