Клієнти «Рівнегаз збут» отримали швидку реєстрацію в Особистому кабінеті
Експрес-реєстрація в онлайн-сервісі стала доступною для кожного споживача газу в Рівненській області
ТОВ «Рівнегаз збут» спростило для своїх клієнтів доступ до дистанційних сервісів під час карантину. Компанія екстрено розробила експрес-реєстрацію в особистому кабінеті на сайті 104ua. Наразі онлайн-сервісами вже користується понад 68 тис. споживачів газу Рівненської області.
З початком карантину, введеного урядом, ТОВ «Рівнегаз збут» повністю перейшло на дистанційне обслуговування клієнтів. Фахівці контакт-центру ТОВ «Рівнегаз збут» проводять реєстрацію в Особистому кабінеті по телефону. Таким чином для 265 тис. родин Рівненщини, що користуються газом, є можливість безпечно контролювати стан особового рахунку, своєчасно здійснювати платежі за газ, завантажувати рахунки та отримувати відповіді на питання, Для використання усіх можливостей дистанційного зв'язку з газовою компанією, споживачеві достатньо зателефонувати до контакт-центру ТОВ «Рівнегаз збут» (0362) 48- 90-04. Ідентифікація клієнта відбувається за номером мобільного телефону, що значно спростило процес реєстрації на сайті 104ua.
Після дзвінка і уточнення особового рахунку, «Особистий кабінет» буде створено автоматично. А на телефон клієнта, надійде повідомлення з паролем для входу в кабінет. Логін для входу це номер телефону, на який отримано смс.
«Сучасні онлайн-сервіси допомагають вирішувати безліч питань дистанційно. Дбаючи про своїх працівників та клієнтів, аби мінімізувати ризик поширення вірусних інфекцій, ТОВ «Рівнегаз збут» перейшло на дистанційне обслуговування. - Зазначає начальник відділу розрахунків ТОВ «Рівнегаз збут» Тетяна Парфенюк. - В нинішніх умовах це зручно і безпечно. Тому наше товариство рекомендує максимально користуватися онлайн послугами і сервісами».
Заходити у «Особистий кабінет» на сайті 104ua можна за допомогою телефону або персонального комп’ютера. Далі необхідно ввести логін і пароль, вказані в смс. Скориставшись онлайн-сервісами ТОВ «Рівнегаз збут» клієнти матимуть змогу:
- контролювати стан особового рахунку;
- безпечно, швидко та своєчасно сплачувати за газ;
- завантажувати рахунки;
- отримувати необхідні консультації.