На Харківщині для споживачів газу з’явилися нові функції в онлайн-сервісах
В акаунті Viber 7104ua додано функцію - вкласти фото показань приладу обліку під час передачі даних лічильника
АТ «Харківгаз» повідомляє, що з початку року до використання онлайн-сервісів – «Особистий кабінет» та паблік-аккаунт 7104ua у Viber - долучилось близько 20 тис споживачів природного газу. Як зазначають у пресслужбі, Близько половини нових користувачів, долучились до сервісів під час карантину.
«Загалом дистанційними сервісами компанії користується понад 170 тис родин Харківської області. Це більше 40% клієнтів АТ «Харківгаз». Одночасно з розвитком нових можливостей для своїх клієнтів, газова компанія вдосконалює функції існуючих сервісів. Так, наприклад, в паблік-акаунті Viber 7104ua додано функцію - вкласти фото показань приладу обліку під час передачі даних лічильника», - поінформували у компанії.
«Тільки протягом квітня місяця за консультаціями щодо переходу на дистанційне отримання інформації через особистий кабінет та Viber до фахівців центру обслуговування звернулось близько 4 тис клієнтів АТ «Харківгаз». Це насправді зручно, бо сервіси дозволяють отримувати всю необхідну інформацію по особовому рахунку вдома і в зручний час», - зазначила начальниця управління клієнтського сервісу АТ «Харківгаз» Ірина Манько.
За допомогою особистого кабінету, чат-боту Viber 7104ua, мобільних додатків 104 клієнти АТ «Харківгаз» можуть дистанційно:
передати показання лічильника,
отримати онлайн-рахунок та оплатить послуги,
контролювати стан особового рахунку та зарахування платежів.