На Миколаївщині споживачі газу розрахувались за доставку газу на 70%
АТ «Миколаївгаз» поділяє позицію про зупинення нарахування штрафних санкцій за прострочення оплати на час карантину
АТ «Миколаївгаз» повідомляє, що з початком карантину в області рівень розрахунків за послуги з доставки газу знизився і наразі складає 70%.
Як зазначають у пресслужбі, в умовах карантину, коли сім’ї знаходяться вдома і цілодобово користуються газом, АТ «Миколаївгаз» розуміє важливість безвідмовної роботи інфраструктури.
«Працівники газової компанії роблять усе, щоб забезпечити безперебійне і безаварійне газопостачання, сподіваючись на розуміння і підтримку споживачів», - йдеться у повідомленні.
АТ «Миколаївгаз» поділяє позицію про зупинення нарахування штрафних санкцій за прострочення оплати на час карантину, щоб у такий спосіб допомогти споживачам пережити цей нелегкий час. Також запроваджено мораторій на припинення доставки газу побутовим споживачам, які мають заборгованість за ці послуги.
У компанії наголошують, що робота не зупиняється. Щоденно фахівці компанії виїжджають на аварійні виклики та усунення витоків газу, а також проводять екстрені й планові ремонти для утримання стабільного газопостачання майже 350 тисяч побутових споживачів газу області, лікарень, державних установ тощо. Центр обслуговування клієнтів опрацьовує запити в телефонному режимі. Робочі процеси продовжуються, хоча частина працівників наразі працює віддалено.
«Ми дякуємо всім нашим клієнтам, які сплачують за послуги з доставки газу вчасно. Для нас це дуже важливо, адже ми не зупиняємо нашу роботу і також маємо фінансові зобов’язання: забезпечувити пальним аварійну службу, виплачувати зарплату працівникам, сплачувати податки. Крім того, ми несемо додаткові фінансові затрати, адже маємо забезпечити засобами спецзахисту працівників тих служб, які ні на хвилину не припиняють свою роботу задля забезпечення безаварійності та безперебійності газопостачання нашим споживачам», - розповідає голова правління АТ «Миколаївгаз» Тетяна Бузовська.
Клієнти «Миколаївгазу» мають всі можливості оплатити рахунки за доставку під час карантину дистанційно. Для них працюють онлайн-сервіси сайту 104.ua: особистий кабінет, мобільні додатки 104Mobile для Android та 104MobileLight для IOS, а також Вайбер-бот 7104ua. Також для споживачів екстрено розроблено експрес-реєстрацію, яка дозволяє автоматично згенерувати Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього достатньо подзвонити зі смартфона до контакт-центру за номером (067) 65-70-104 і повідомити оператору номер особового рахунку (він є у квитанції кожного клієнта). Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього.
Нагадуємо, щоденно, 24 години на добу 7 днів на тиждень газовики продовжують виїжджати за викликами, локалізовувати витоки газу, ремонтувати газопроводи, обслуговувати газорегуляторні пункти, які підтримують необхідний тиск в мережах, а також дистанційно надавати послуги споживачам. Проводиться уся необхідна робота, щоб під час карантину у домівках споживачів був газ.
АТ «Миколаївгаз» закликає споживачів, які мають можливість, сплачувати за послуги газопостачання вчасно. Ці кошти потрібні для забезпечення діяльності компанії та оплати праці газовиків. Завантажити рахунки для оплати послуг доставки газу можна в особистих кабінетах на сайті 104.ua та через Вайбер-бот.
До відома, АТ «Миколаївгаз» - єдина на території Миколаївської області компанія-ліцензіат з розподілу природного газу. Підприємство експлуатує 8,7 тис. км газопроводів. Щорічний обсяг розподілу природного газу складає майже 500 млн. куб. м газу.
Загальний рівень газифікації Миколаївській області - 72%. АТ «Миколаївгаз» забезпечує природним газом 8 міст, 14 селищ міського типу та 313 сіл області.
Клієнтами компанії є понад 349 тис. сімей Миколаївської області, а також 2,8 тис. підприємств, установ і організацій.
АТ «Миколаївгаз» входить в десятку кращих платників податків області. Щорічно підприємство перераховує до бюджетів різних рівнів близько 50 млн. гривень.