Онлайн-послуги «Харківгаз збуту» стали доступнішими для 960 тис. клієнтів
Компанія перейшла на дистанційне обслуговування для мінімізації ризиків поширення вірусних інфекцій
ТОВ «Харківгаз збут» спростило для своїх клієнтів доступ до дістанційних сервісів під час карантину. Компанія екстрено розробила експрес-реєстрацію в особистому кабінеті на сайті 104ua. Наразі онлайн-сервісами вже користується понад 300 тис. споживачів газу - мешканців Харківщини.
З початком карантину, введеного урядом, ТОВ «Харківгаз збут» перейшло на дистанційне обслуговування клієнтів. Щоб 960 тис. родин Харкова та області мали змогу безперешкодно та безпечно контролювати стан особового рахунку, своєчасно здійснювати платежі за газ, завантажувати рахунки та отримувати відповіді на питання, реєстрацію в онлайн-сервісі 104 проводитимуть фахівці контакт-центру ТОВ «Харківгаз збут».
Для користування усіма можливостями дистанційного зв'язку з газовою компанією, споживачеві достатньо зателефонувати до контакт-центру ТОВ «Харківгаз збут» (057) 728- 93-04.
Після дзвінка і уточнення особового рахунку, на телефон клієнта, прийде повідомлення з паролем для входу в кабінет. Логіном для входу буде номер телефону, на який отримано повідомлення.
«Для мінімізації ризиків поширення вірусних інфекцій, ТОВ «Харківгаз збут» перейшло на дистанційне обслуговування. Компанія завжди знаходиться на зв'язку зі споживачами газу та рекомендує користуватися онлайн-послугами і сервісами», - зазначила начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Харківгаз збут» Тетяна Харченко.
За допомогою онлайн-сервісів ТОВ «Харківгаз збут» клієнти можуть:
- контролювати стан особового рахунку;
- безпечно, просто та своєчасно сплачувати за газ;
- завантажувати рахунки;
- отримувати необхідні консультації.