У Китаї у серпні зріс дефіцит торгівлі послугами

Китай вживає заходів для поліпшення балансу в торгівлі послугами

Торгівля послугами означає продаж і доставку нематеріальних продуктів

Дефіцит Китаю в торгівлі послугами продовжував зростати в серпні поточного року.

Як показують дані, опубліковані Державним управлінням валютного контролю КНР, в серпні дефіцит склав 29 млрд дол. США, що на 3,7 млрд більше, ніж в попередньому місяці. Доходи Китаю від торгівлі послугами досягли в серпні 18,4 млрд дол. США, в той час як витрати склали 47,4 млрд.

На відміну від торгівлі товарами, торгівля послугами означає продаж і доставку нематеріальних продуктів, таких як транспорт, туризм, телекомунікації, будівництво, реклама, розрахунки і обліки.

Китай вживає заходів для поліпшення балансу в торгівлі послугами, включаючи поступове підвищення відкритості фінансового, освітнього, культурного та медичного секторів.

Управління валютного контролю почало публікувати щомісячні дані про торгівлю послугами з січня 2014 року з метою підвищення прозорості статистики по платіжному балансу. З 2015 року до доповідей включені щомісячні дані про торгівлю товарами.

У серпні в Китаї зафіксований профіцит торгівлі товарами на суму 34 млрд дол. США, відзначили в управлінні.