У Roshen заявили про скорочення продажів під час карантину
Падіння продажів становить 10% у натуральному вираженні з початку карантинних заходів
Найбільший український виробник кондитерської продукції Roshen заявив про падіння продажів на 10% у натуральному вираженні з початку карантинних заходів через зниження купівельної спроможності. Про це повідомила прес-служба компанії у відповідь на запит «Інтерфакс-Україна».
«З початком карантинних заходів та світової економічної кризи ми спостерігаємо спад купівельної спроможності і, відповідно, попиту на кондитерську продукцію. Ми вже на сьогодні маємо падіння в 10% в натуральному вираженні», - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що корпорація зберегла ціни на кондитерську продукцію на «докарантинному». рівні.
При цьому, частина фірмових магазинів продовжують працювати у штатному режимі - магазини в ТЦ без окремого виходу закриті, інші - працюють.
«Поки що в планах скорочувати кількість працюючих фірмових магазинів – немає», - заявили в компанії.
У Roshen додали, що інвестують кошти у боротьбу з коронавірусом в Україні.
«Roshen взяв під опіку понад 20 лікарень, в шести регіонах. Перш за все, ми плануємо забезпечити необхідним захистом медичних працівників, які безпосередньо контактують з хворими і беруть на себе основний удар, так само плануємо профінансувати закупівлю необхідних медикаментів», - йдеться у повідомленні.