В уряді розказали, як карантин вплинув на попит та ціни на головні продукти харчування
Попит на зернові та олійні не зменшився ні на внутрішньому, ні на зовнішньому ринках, а на м'ясо-молочну продукцію знизився приблизно на 15-20%, - Висоцький
В Україні під час карантину попит на аграрну продукцію не зменшився, проте це залежить від її виду. Про це повідомив заступник міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України Тарас Висоцький, пише «Укрінформ».
Зазначається, що, зокрема, на зернові та олійні попит не зменшився ні на внутрішньому, ні на зовнішньому ринках. «А от на м'ясо-молочну продукцію попит зменшився приблизно на 15-20%, перш за все через закриття громадських закладів, шкіл тощо», - підкреслив заступник міністра.
За словами Висоцького, аналогічна ситуація з продукцією садівництва та перш за все, ранніми овочами. «Попит на внутрішньому ринку знизився на 30-40% через закриття громадських закладів харчування та нестабільності роботи ринків», - розповів заступник міністра.
Втім, Тарас Висоцький наголосив, що загалом карантин не вплинув на діяльність аграріїв. «Певні незручності виникали в питаннях логістики, засобів захисту і через нестабільність каналів реалізації продукції, в тому числі діяльності ринків. Однак питання відкриття ринків уряд уже вирішив», - наголосив урядовець.
Заступник міністра заявив, що аграрний сектор є одним з тих секторів, де фінансування не скоротилося, він залишається в пріоритеті.
Нагадаємо, що за прогнозами директора з комунікацій в System Capital Management Наталі Ємченко драйверами відновлення української економіки в період карантину і після нього буде промисловість і агросектор.