«Житомиргаз Збут» повідомив понад п'ять тисяч боржників про припинення поставок природного газу
«Житомиргаз Збут» рекомендує своїм клієнтам реструктуризувати борг і оформити субсидію
Значне зростання боргів змусило «Житомиргаз Збут» посилити заходи з примусового стягнення боргів. В зв'язку з цим споживачі, що боргують за природній газ, отримують письмові повідомлення про припинення поставок. Для того, щоби не залишиться без газу, фахівці «Житомиргаз Збут» пропонують декілька варіантів вирішення проблеми.
Станом на 1 березня 2018 року населення Житомирщини заборгувало за газ 305 млн грн., що на 22% вище, ніж торік. Для того, щоб стримати зростання неплатежів, «Житомиргаз Збут» вже розіслав клієнтам-боржникам понад п'ять тисяч письмових повідомлень про припинення поставок газу. Найбільше попереджень отримали мешканці Житомира та Бердичева. У разі несплати боргу, відповідно до Кодексу газорозподільних систем, оператор ГРМ за поданням газопостачальної компанії «Житомиргаз Збут» відключає божників від газопостачання.
«Зростання боргів ставлять під загрозу стабільне постачання газу для споживачів регіону. Адже через відсутність оплати «Житомиргаз Збут» не може своєчасно розрахуватися з державним постачальником - НАК «Нафтогаз України» - за спожитий населенням газ і оперативно замовити необхідні обсяги для подальшого забезпечення газом споживачів», – розповідає директор ТОВ «Житомиргаз Збут» В’ячеслав Тарасов.
У разі виникнення труднощів з погашенням заборгованості, для того, щоб не погіршувати ситуацію і не накопичувати боргів, фахівці «Житомиргаз Збут» рекомендують своїм клієнтам скористатися наступними варіантами: реструктуризувати борг і оформити субсидію. Адже за новим законодавством, при наявності боргу субсидія не нараховується.