Міністерство інфраструктури погіршує стан морської галузі України – експерт
Омелян заявив, що у морській галузі постійно відбуваються корупційні скандали
Ініціатива Міністерства інфраструктури щодо внесення змін до інструкції про реєстрацію лінії закордонного плавання – це свідчення того, що відомство примножує бюрократичні процедури замість того, аби розвивати морську галузь України. Про це заявив ексміністр інфраструктури України Володимир Омелян.
«Після стількох реформ, які ми зробили у морській галузі, – і започаткування концесії, і зниження тиску на бізнес через скорочення на 20% портових тарифів і зборів, – зараз у галузі відбувається погіршення, яке супроводжується постійними корупційними скандалами», – розповів Омелян.
За його словами, влада у нинішніх непростих умовах має стимулювати роботу бізнесу. Проте відбувається з точністю до навпаки: профільне відомство досі не вирішило питання з українським прапором на суднах. Також не виконані умови міжнародної морської організації, які Україна брала на себе: там вже фактично відбувається провал, а Україна на порозі до потрапляння в чорні списки, наголосив експерт.
«Ми маємо багато інших речей, які просто породжують бюрократію, у тому числі – і зміни до реєстрації морських ліній, які ініціює МІФ. Тому я хотів би почути нарешті притомну позицію Міністерства інфраструктури щодо того, що відбувається в морській галузі, і коли вони нарешті залучать інвесторів в українські державні морські порти», – резюмував Омелян.
Нагадаємо, наприкінці грудня Міністерство інфраструктури опублікувало проєкт «Про внесення змін до Інструкції щодо порядку реєстрації ліній закордонного плавання». Проект передбачає істотні зміни до інструкції про реєстрацію ліній закордонного плавання, які унеможливлюють ведення звітності та створюють численні додаткові перешкоди для мореплавців.
У свою чергу генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що зміни до порядку реєстрації лінії закордонного плавання загрожують Україні втратою окремих напрямів плавання та падінням конкурентоспроможності.