Київ впроваджує cashless-оплату у транспорті
Розвиток розумної цифрової інфраструктури Києва відбувається із залученням безготівкових розрахунків
Київ продовжує розвиток безготівкових платежів у транспортному секторі. Зокрема, активно впроваджується cashless-оплата у сфері громадського транспорту. Про це повідомили у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.
Завдяки cashless-технологіям з’явилися сайти-агрегатори із залізничними, автобусними та авіаквитками, які допомагають пасажиру знайти найекономніший варіант. Так, сплачуючи карткою на парковках або на автозаправках, громадяни можуть отримувати кешбек від банку, накопичувати бонуси або сплачувати за спеціальними цінами – тобто, заощаджувати.
У Департаменті наголосили, що використання безготівкових платежів у транспортній системі столиці покращує життя громадян, мінімізує ризики та наближає рівень комфорту до європейських стандартів. Також безготівкова оплата підвищує фінансову грамотність різних категорій населення: пасажири, які вже звикли користуватися е-квитком, згодом починають використовувати безготівкові платежі для оплати інших товарів та послуг.
Розвиток розумної цифрової інфраструктури Києва відбувається із залученням безготівкових розрахунків. До таких масштабних смарт-проектів належить e-квиток – безготівковий електронний проїзний у всіх видах громадського транспорту. Проїзний враховує потреби будь-якого пасажира, тому буває кількох видів: транспортна картка Kyiv Smart Card, QR-квиток на одну поїздку, картка киянина, а також учнівський і студентський е-квитки. Безготівково поповнювати транспортну картку або придбати QR-квиток, а також сплатити за паркування кияни можуть у смартфоні через міський додаток Kyiv Smart City. Міська мобільність у столиці розвивається також завдяки каршерінгу та додаткам для виклику таксі, найпопулярніша з яких – Uber.