Кличко поїхав до Німеччини просити кошти на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту
Мер Києва у Німеччині зустрівся з потенційними інвесторами, які зацікавлені в реалізації проекту з добудови Подільсько-Воскресенського мосту
Віталій Кличко у Франкфурті провів зустріч із потенційними інвесторами, які зацікавлені в реалізації проекту з добудови Подільсько-Воскресенського мосту. У зустрічі також взяв участь державний секретар федерального міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнер Бомба.
«Я обіцяв киянам, що докладу всіх зусиль, аби, використовуючи, зокрема, свої закордонні контакти, знайти фінансування для добудови Подільського мостового переходу через Дніпро, і таким чином розв’язати одну з головних транспортних проблем столиці, - наголосив Віталій Кличко. – І я сподіваюся, що за допомогою німецької сторони ми знайдемо інвесторів і німецькі компанії долучатися до реалізації цього важливого, стратегічного для Києва проекту», - підкреслив мер Києва під час зустрічі з представниками німецького бізнесу і президентом німецького союзу інженерів Фолькером Корнеліусом.
Віталій Кличко зазначив, що в українській столиці діє лише 5 автомобільних мостів через Дніпро. І вони є найбільш перевантаженими ділянками дорожньої мережі міста.
«Більше мільйона киян проживає на Лівому березі, водночас переважна більшість робочих місць сконцентрована на Правому березі. І щоденно кияни стикаються з транспортною проблемою, - сказав Віталій Кличко. -Транспортний попит на Московський міст, міст Метро та міст Патона значно перевищує їх нормативну пропускну спроможність», - наголосив Київський міський голова.
Водночас, зазначив Віталій Кличко, Подільський мостовий перехід має покращити сполучення лівобережної та правобережної вулично-магістральних мереж міста та стати коридором четвертої лінії метрополітену на переході через Дніпро. Крім того, завершення будівництва мосту разом із підходами до нього поліпшить дорожню ситуацію в місті загалом.
Мер заначив, що Подільсько-Воскресенський міст будується з 2003-ого року. А документи щодо необхідності його будівництва датовані ще 1979 роком.
«За умови належного фінансування нам потрібно приблизно 3 роки, щоб запустити міст. А потім можна буде говорити вже і про метро. Питання метро на Троєщину залишається для нас дуже важливим, і ми повинні цей проект реалізувати. Але без мосту запустити метро на Троєщину ми не зможемо», - наголосив мер Києва.
Віталій Кличко подякував за допомогу, яку німецька сторона надає Києву, та, зокрема, відзначив ефективну співпрацю з державним секретарем федерального міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнером Бомбою. Віталій Кличко підкреслив, що зі свого боку столична влада зробить усе, що від неї залежить, аби закінчити будівництво мосту та зробити пересування Києвом більш комфортним.
Подільський мостовий перехід через Дніпро у Києві являє собою двоярусну лінійну структуру, що включає у себе дорожню частину завширшки 36 метрів (верхній ярус), лінії метро (нижній ярус), а також три станції («Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»), які мають бути побудовані під час зведення мосту.
Німецькі бізнесмени підкреслили зацікавленість у реалізації проекту і заявили, що готові до подальших переговорів і консультацій для з’ясування всіх питань, пов’язаних із його втіленням. Зокрема, домовилися про здійснення за участі німецької сторони технічної і фінансової експертизи проекту та уточнення деяких законодавчих питань – а саме, чи можливим буде будівництво мосту за європейськими технічними нормами.
Наступна зустріч, на якій продовжать обговорення реалізації цього проекту, відбудеться в листопаді у Берліні.