На Печерську відкрили новий центр обслуговування клієнтів «Київводоканалу»

У столиці, на вулиці Лейпцизькій, 1-А, відкрили новий сервісний центр ПАТ «АК «Київводоканал» для юридичних осіб, який працює за принципом «єдиного вікна» та «відкритого простору»

До кінця року планується відкрити ще чотири подібних центри для обслуговування не лише юридичних, а й фізичних осіб – у Оболонському, Дарницькому, Святошинському та Голосіївському районах.

«Створення таких сервісних центрів дозволить киянам отримувати якісний комунальний сервіс – доступний, швидкий та професійний. Я говорю, в першу чергу, про територіальну зручність, відсутність черг і зачинених кабінетів. Наявність електронної черги, робота персоналу в форматі open space дасть змогу людям зекономити час та зусилля, отримувати довідку, інформацію, укладати договори в короткий термін», – сказав під час відкриття центру Петро Пантелєєв.

Він наголосив, що для зручності киян-фізосіб організовано спільну роботу точок прийому «Київводоканалу» та Центру комунального сервісу (ЦКС). Загалом у місті понад 70 осередків ЦКС, куди мешканці багатоквартирних будинків можуть звернутися з питань водопостачання та водовідведення. Дізнатися адреси можна на сайті ЦКС або за телефоном: (044) 247-40-40.

«Простір та атмосфера нового центру відповідають усім сучасним європейським і світовим стандартам. Раніше всі підприємства, установи та організації для отримання консультацій, довідок, актів звірки та укладання договорів мали звертатись на вул. Електротехнічну, 16 на Троєщині. Тепер юридичні особи можуть це зробити на Печерську в новій точці прийому на вул. Лейпцизька, 1-А. Це розвантажить офіс на вул. Електротехнічній, який приймає всі категорії абонентів, і розширить можливості обслуговування фізичних осіб», – пояснив генеральний директор ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.

Довідково.

Серед послуг нового Центру обслуговування юридичних осіб:

• робота за принципом «єдиного вікна» – прийом та попередній розгляд вхідної кореспонденції за всім спектром послуг «Київводоканалу»;

• операційне обслуговування (видача первинної документації, проведення звірки розрахунків, отримання платіжних документів);

• екологічний нагляд (консультації та договори);

• координація діяльності ОСББ, ЖБК;

• консультації з питань якості послуг, отримання лімітів, технічної політики;

• договірна робота (укладання договорів та додаткових угод, організація комерційного обліку, державні закупівлі).