Очищення Києва від реклами: за місяць демонтовано понад 1880 засобів
До кінця року у Києві має лишитися не більше 4390 наземних рекламних засобів із близько 6000 наявних нині
Протягом жовтня у Києві демонтовано 1835 незаконних рекламних засобів, серед яких 959 одиниць демонтували їхні власники.
Так, було демонтовано наступні типи рекламних засобів у кількості: банер – 476; вивіска – 428; електронне табло – 15; конструкція на даху – 13; кронштейн – 164; лайтпостер, що стоїть окремо, – 105; лайпостер на фасаді – 3; прапор, прапорець – 14; телевізійний екран на фасаді – 1; телевізійний екран, що стоїть окремо, – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 205; транспорт – 13; тумба, що стоїть окремо, – 58; холдер – 181; щит на фасаді – 16; щит, що стоїть окремо, – 141.
Як зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський, протягом 10 місяців 2018 року у Києві було демонтовано 13 187 рекламних засобів, у тому числі 8115 вивісок.
Окрім того, за його словами, завдяки реалізації Схеми розміщення наземної реклами до кінця року у Києві має лишитися не більше 4390 наземних рекламних засобів із близько 6000 існуючих наразі (на початок 2016 року в Києві налічувалось близько 12000 наземних рекламних засобів).
Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно із документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.
Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються винятково наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті понад 7000 наземних конструкцій.
Нагадаємо, в кінці жовтня було очищено від реклами Нижній та Верхній Вали на Подолі. Було демонтовано 621 рекламну конструкцію.