Киянам пояснили, як шукати роботу під час карантину
Київський міський центр зайнятості перейшов на дистанційну роботу
Київський міський центр зайнятості та його районні філії перейшли на особливий режим роботи, спрямований на запобігання поширенню коронавірусу та забезпечення прав громадян.
«Тимчасово, на період карантину, обмежено особистий прийом відвідувачів. Спілкування фахівців служби з клієнтами стало дистанційним – за телефоном або електронною поштою», – повідомив директор Київського міського центру зайнятості Віктор Білич.
При цьому кияни, які бажають зареєструватися у службі зайнятості як безробітні, мають можливість надіслати до будь-якої із районних філій скан-копії документів, необхідних для реєстрації, скориставшись одним із двох зручних способів: електронною поштою або відповідною скринькою, яка розміщена на вході до кожної районної філії.
У Київському міському центрі зайнятості працює довідковий телефон: 097-528-14-71, а в кожній із районних філій – телефони чергових фахівців, які надають необхідну консультацію клієнтам служби та роботодавцям. Інформацію з контактами (телефонними номерами та електронними адресами) розміщено на інформаційних ресурсах КМЦЗ: сайті – https://kie.dcz.gov.ua; та сторінці центру в соціальній мережі Facebook – https://www.facebook.com/zaynyatist.
Тим, хто зареєстрований у службі зайнятості, потрібно знати: відвідування, призначене на період карантину, переноситься на інший термін. Кожному із зареєстрованих мав зателефонувати працівник центру зайнятості та повідомити про це. Якщо до вас не додзвонилися, зателефонуйте своєму кар’єрному раднику.
«Центр зайнятості у період карантину відвідувати не потрібно (семінари та інші групові заходи також скасовано). Санкції ні до кого не застосовуватимуть. Головне – знаходитися на зв’язку із кар’єрним радником. Нараховуватимуть допомогу з безробіття відповідно до чинного законодавства. У разі прийняття змін, повідомлення про них одразу з’являться на офіційних медіаресурсах Київського міського центру зайнятості», – підбив підсумок Білич.
Перелік документів, скан-копії яких треба подавати для реєстрації:
- паспорт громадянина України;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір або документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
- документ про освіту;
- військовий квиток, за наявності – посвідчення УБД;
- особам з інвалідністю – також копія довідки МСЕК із рекомендаціями про працю та індивідуальної програми реабілітації.
Разом із документами треба вказати свій контактний номер телефону, щоб за потреби працівник центру зайнятості міг оперативно зв’язатися із заявником. Також необхідно заповнити заяви про надання статусу безробітного та призначення допомоги з безробіття встановленої форми.
Нагадаємо, глава уряду Денис Шмигаль назвав категорії громадян, які отримають допомогу від держави. Крім того, в уряді обіцяють спростити оформлення субсидій для тих, хто втратив роботу через карантин.