Під час карантину кількість велосипедистів у Києві зросла у понад 2,5 рази
Асоціація велосипедистів закликає столичну владу облаштувати тимчасові велосмуги на всіх вулицях Києва
У Києві під час карантину кількість велосипедистів зросла більш ніж у 2,5 рази у порівнянні з весною 2019 року. Це засвідчили результати підрахунку велосипедистів, який активісти U-Cycle провели 22 квітня 2020 року, повідомляє Асоціація велосипедистів Києва.
Через карантин громадський транспорт працює у обмеженому режимі. Тому велосипед став одним із варіантів безпечного пересування.
«Багато міст по всьому світу впроваджують схеми перерозподілу вуличного простору на користь велосипедистів та пішоходів, щоб мешканці могли добиратися на роботу та бути фізично активними. Наприклад, у Парижі 650 кілометрів велосипедних доріжок будуть готові до 11 травня, коли у Франції почнеться ослаблення карантинних обмежень», - зазначили в U-Cycle.
Асоціація велосипедистів закликає мера Києва Віталія Кличка, комунальну корпорацію «Київавтодор» запроваджувати прогресивні практики і облаштувати тимчасові велосмуги на всіх вулицях, по яких проходять магістральні веломаршрути, зазначені у Велоконцепції Києва.
«На більшості вулиць це можна зробити за рахунок звуження смуг, що й так передбачено новими ДБН. Також можна повністю відділити праву смугу, за прикладом європейських міст. На окремих вулицях можливе застосування спільних велопішохідних зон на період обмежень», - вважають в Асоціації.
Громадські організації, ініціативи та активісти готові долучитися до процесу, щоб зробити місто зручним і безпечним. Також закликаємо інші українські міста впроваджувати такі ініціативи та вдосконалювати свої велосипедні мережі.
В U-Cycle повідомили, що підрахунок велосипедистів на вулицях Києва відбувався за перевіреною методикою: протягом двох годин у вечірній час пік волонтери рахують велосипедистів на 23-х перехрестях, що розташовані на радіальних маршрутах від центру до спальних районів Києва. Таким чином фіксуються саме ті люди, які користуються велосипедом для своїх ділових поїздок, а не лише для рекреації. Дані підрахунку не показують абсолютне число велосипедистів, але свідчать про динаміку використання велосипеду як транспорту у Києві.