Простір «під себе»: КАН розробив новий тип квартир - PRO-квартири ®

Тепер покупець може сам спроектувати свою квартиру

Девелоперська компанія КАН і архітектурне бюро ARHIMATIKA презентували у столиці нові принципи будівництва житла - тепер покупець може сам спроектувати свою квартиру. Інновація отримала назву PRO-квартири.

За словами Ігоря Ніконова, почесного президента КАН, це новий підхід на ринку, коли покупець разом з представником будівельної компанії ще на момент будівництва планує функціональні зони в майбутній квартирі.

«Ми зрозуміли, що дуже важливо знайти на кожного покупця свій підхід. Коли почалася криза, і ми розуміли, що людям все одно потрібно своє житло - у нас народилися смарт-квартири. Зараз, спільно з Архиматикою, ми прийшли до того, що потрібні PRO-квартири. Це ноу-хау, якого в світі не існує», - поділився девелопер.


Ніконов зазначив, що завдяки заздалегідь обраному плануванню покупець може практично відразу користуватися квартирою, жити повноцінним життям, уникнувши тривалого ремонту і куп будівельного сміття

«Ми хотіли зробити так, щоб люди не робили ніяких перепланувань. Щоб вони відразу купували те, що хочуть. Людина, яка купує квартиру у нас, вже точно нічого не буде переробляти. Вона абсолютно чітко знає, що хоче. Вона отримує це вже з меблями, з проектом. Вона просто готується, купує, в'їжджає і все», - пояснив Ніконов.

Співзасновник і директор бюро ARHIMATIKA Олександр Попов підкреслив, що в лінійці PRO-квартир - понад 100 планувань: від невеликої квартири в 17 кв. метрів до квартир з 4-ма спальнями в 170 кв. метра і більше.

«Традиційно «економне житло»- ми називаємо таке житло дискомфорт-класом - це житло, де економлять на всьому. І в тому числі на тому, щоб подумати. Сам квадратний метр дешевий, але в звичайній типовій квартирі - 20% квадратних метрів, які купуються, фактично функціонально не використовуються. Наша концепція PRO-квартир - це квартири, в яких ми в кожному елементі поставили завдання: «Кожен квадратний метр повинен працювати». Ви не повинні купувати баластні метри, які ви не зможете використовувати. Кожен квадратний метр повинен відпрацьовувати свою вартість. Тому цей продукт - не типовий, а орієнтований індивідуально для потреб кожної конкретної сім'ї. І кожна квартира - практично різна», - розповів Попов.

За словами Ніконова, PRO-квартири - це не тільки зручності, але і економія.

«В середньому, в 2,7 раза люди менше платять за тепло по місту. Тому що якість огороджувальних конструкцій, і вікон, і все - воно абсолютно інше. Звичайно, це іншої якості житло», - підкреслив він.

На 100% лінійка PRO-квартир представлена в ЖК «Файна Таун». Раніше, цей концепт, частково відпрацьовувався на таких проектах КАН, як ЖК «Республіка» і «Комфорт Таун».

Інформація розміщена на правах реклами